Sir Hofstad Skrevet November 7, 2007 Share Skrevet November 7, 2007 hvis du leser lenger opp så har jeg skrivi att jeg holder til på kongsvinger.Skrevet: Tir Nov 06, 2007 01:53 Tittel: -------------------------------------------------------------------------------- motor på den hansviken? jeg holder til på kongsvinger. har fått tatt et par bilder, prøve å få lagt dem ut i løpet av natta. Ok. Så det ikke mellom all båtpraten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dlux Skrevet November 7, 2007 Share Skrevet November 7, 2007 har du noen bilder av skaden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mustangII Skrevet November 7, 2007 Forfatter Share Skrevet November 7, 2007 får antageligvis tatt bilde i morgen. er ikke rare greiene. er rettet og sparklet, men har stått ei lita stund ute uten noe over sparkelen så det bør vel slipes ned og sparkles på nytt. slipe ned og sparkle på nytt er gjort på ca 1 time hvis du kan det. er mekanikker og oppretter selv men har ikke tid til å ta det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mustangII Skrevet November 8, 2007 Forfatter Share Skrevet November 8, 2007 her er noen bilder av interiøret og skaden: pussig att det ikke er en eneste som gidder ringe eller sende mld.... bare skriver her... er dere blakke alle sammen eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dlux Skrevet November 8, 2007 Share Skrevet November 8, 2007 nei det var ingen grei deal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mustangII Skrevet November 8, 2007 Forfatter Share Skrevet November 8, 2007 nei da får du leite i enda på regnbuen for det er nok det eneste stedet du finner det gullet du tror den balja og motoren er verdt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius-82 Skrevet November 12, 2007 Share Skrevet November 12, 2007 Starter budrunden med 5000 kr e da, så har du i det minste ett bud da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet November 13, 2007 Share Skrevet November 13, 2007 Bilen ble solgt for noen dager siden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius-82 Skrevet November 13, 2007 Share Skrevet November 13, 2007 hvor mye ble den solgt for da??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet November 13, 2007 Share Skrevet November 13, 2007 Helt sikkert mer enn 5 Stod jo prisantydning, og for min del var den vel verdt det som ble spurt da den hadde det jeg kikket etter. Men, desverre var jeg for sen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius-82 Skrevet November 14, 2007 Share Skrevet November 14, 2007 d va jo ett skambud da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg