Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aldri vært ut for at selve tanken har vært utett, er den det er det jo greit...

Har vært ute for en del ganger at pakning og O-ringer har blitt utett.

Men er bare å ta den av og blåse mens du holder for hullene så ser du.

Skrevet
Aldri vært ut for at selve tanken har vært utett, er den det er det jo greit...

Mener å ha lest både her og på CCN, at disse tankene har en tendens til å sprekke. Men gjør som Ske1eton sier her, og trykktest den :) .

Skrevet

Ja, for jeg kan ikke at det lekker noen steder fra radiatoren.. så vi får satse på at det er o-ringer eller tanken. så ta en liten bønn for meg dere også. har bare hatt uflaks i det siste..

Skrevet
Hvis ikke må jeg vel kjøpe ny radiator dessverre.

Hvis du må det, så for all del kjøp den hos Schmiedmann. Med CCN rabatt, så var den jeg kjøpte nesten tre ganger så billig som hos BMW forhandler & GS :shock: . Måtte gi rett i overkant av 4000,- hos forhandler med rabatt, og ga 1431,- hos Schmiedmann :P .

Forøvrig så sprakk min radiator her

Skrevet
Hvis ikke må jeg vel kjøpe ny radiator dessverre.

Hvis du må det, så for all del kjøp den hos Schmiedmann. Med CCN rabatt, så var den jeg kjøpte nesten tre ganger så billig som hos BMW forhandler & GS :shock: . Måtte gi rett i overkant av 4000,- hos forhandler med rabatt, og ga 1431,- hos Schmiedmann :P .

Forøvrig så sprakk min radiator her

har reparert radiatorer ved å vippe ut alu fingrene som holder tank og beslag på siden der og det går det...

Bare sørge for å få den store o-ringen på plass i slissen og banke fingrene på plass.

Skrevet

Hadde samme problem som deg. Trodde først det var ekspansjontanken som lakk i pakninger. Men det viste seg at veggen bak ekaspansjonstanken som hadde sprukket. Er en svakhhet hos BMW dette her. Så eneste utvei for meg var ny radiator

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...