Azeton Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 Så at radiatoren min lakk idag. lekker rundt ekspansasjons tanken. Er det mulig at det er noen pakninger som er gåen noen steder? Er E36 325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 Sitter noen O-ringer rundt den, men har blandede erfaringer med å få tettet. Kan nappe av de torx skruene oppe på dekslet og vippe av hele tanken og se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 4, 2007 Forfatter Share Skrevet November 4, 2007 Så det og kjøpe en ny en kan være like greit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 Spørs akkurat hvor det lekker... Er det oppe rundt lufteskrue, lokk,nede osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 Så det og kjøpe en ny en kan være like greit? Ville tro det, koster ca. 400,- for tank. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 4, 2007 Forfatter Share Skrevet November 4, 2007 Det er nede et sted.. ser ikke helt hvor det komer fra. prøvde å studere med lommelykt så bra som mulig. men var vanskelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 Aldri vært ut for at selve tanken har vært utett, er den det er det jo greit... Har vært ute for en del ganger at pakning og O-ringer har blitt utett. Men er bare å ta den av og blåse mens du holder for hullene så ser du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 4, 2007 Forfatter Share Skrevet November 4, 2007 Må nesten få sjekket det. Hvis ikke må jeg vel kjøpe ny radiator dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 Aldri vært ut for at selve tanken har vært utett, er den det er det jo greit... Mener å ha lest både her og på CCN, at disse tankene har en tendens til å sprekke. Men gjør som Ske1eton sier her, og trykktest den . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 4, 2007 Forfatter Share Skrevet November 4, 2007 Ja, for jeg kan ikke at det lekker noen steder fra radiatoren.. så vi får satse på at det er o-ringer eller tanken. så ta en liten bønn for meg dere også. har bare hatt uflaks i det siste.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 Hvis ikke må jeg vel kjøpe ny radiator dessverre. Hvis du må det, så for all del kjøp den hos Schmiedmann. Med CCN rabatt, så var den jeg kjøpte nesten tre ganger så billig som hos BMW forhandler & GS . Måtte gi rett i overkant av 4000,- hos forhandler med rabatt, og ga 1431,- hos Schmiedmann . Forøvrig så sprakk min radiator her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 4, 2007 Forfatter Share Skrevet November 4, 2007 oij oij.. om jeg da må bestille ny radiator skal du få lov til og kjøpe den for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 Hvis ikke må jeg vel kjøpe ny radiator dessverre. Hvis du må det, så for all del kjøp den hos Schmiedmann. Med CCN rabatt, så var den jeg kjøpte nesten tre ganger så billig som hos BMW forhandler & GS . Måtte gi rett i overkant av 4000,- hos forhandler med rabatt, og ga 1431,- hos Schmiedmann . Forøvrig så sprakk min radiator her har reparert radiatorer ved å vippe ut alu fingrene som holder tank og beslag på siden der og det går det... Bare sørge for å få den store o-ringen på plass i slissen og banke fingrene på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 Hadde samme problem som deg. Trodde først det var ekspansjontanken som lakk i pakninger. Men det viste seg at veggen bak ekaspansjonstanken som hadde sprukket. Er en svakhhet hos BMW dette her. Så eneste utvei for meg var ny radiator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 4, 2007 Forfatter Share Skrevet November 4, 2007 Så, den hadde sprukket i aluminiumen? Skal få sjekket det i morgen uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå