Sir Hofstad Skrevet November 4, 2007 Skrevet November 4, 2007 ja, sprekker gjerne der og så lekker det sånn på undersiden at det er vanskelig og se akkurat hvor det kommer...
Azeton Skrevet November 4, 2007 Forfatter Skrevet November 4, 2007 Ja, det kan nok stemme. Hadde sprekt topp med gåen toppakning. så kan hende det har blitt kjørt trykk inn i radiatoren som har ødelagt den totalt?
kabeldeigen Skrevet November 5, 2007 Skrevet November 5, 2007 Hvis du fjerner ekspansjonstanken, tipper jeg du ser sprekk i plasten på radiatoren
Azeton Skrevet November 5, 2007 Forfatter Skrevet November 5, 2007 Hvis du fjerner ekspansjonstanken, tipper jeg du ser sprekk i plasten på radiatoren Akkurat det jeg skal sjekke. Får vise dere hva jeg finner ut når jeg kommer hjem fra skolen
Azeton Skrevet November 5, 2007 Forfatter Skrevet November 5, 2007 Jepp, det lakk på siden der ja. Men så kom jeg også på at radiatoren har vært full av olje. noe som ikke er så bra har jeg hørt. Dårlig kjøling, sprekker osv.. Så tror jeg handler meg ny radiator
Hawkon88 Skrevet November 5, 2007 Skrevet November 5, 2007 Jepp, det lakk på siden der ja. Men så kom jeg også på at radiatoren har vært full av olje. noe som ikke er så bra har jeg hørt. Dårlig kjøling, sprekker osv.. Så tror jeg handler meg ny radiator hvorfor det? altså- hvorfor er ikke det så bra å ha olje i? og hvorfor blir det sprekker osv?
Azeton Skrevet November 5, 2007 Forfatter Skrevet November 5, 2007 At det blir fortere sprekker er vel kanskje ikke sant. Slenger bare ut en teori jeg har her nå altså.. Olje blandet med vann gir masse skum og slike ting noe som ikke er bra for flow. Oljen har også det med og sette seg fast og tette radiatoren. Noe som gjør at den blir varmere og får mer trykk på seg. noe som igjen kan gjøre at den lekker. Hvis det er veldig feil så vil jeg gjerne vite hvorfor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå