Bakken44 Skrevet November 5, 2007 Share Skrevet November 5, 2007 Her er bilde av biln min færdig! Har hatt en prosjekt tråd her før men legger ut ett nytt bilde når bilen er helt ferdig! Håper på noen komentarer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakken44 Skrevet November 9, 2007 Forfatter Share Skrevet November 9, 2007 Ingen som har komentarer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet November 9, 2007 Share Skrevet November 9, 2007 kansje litt specs og kansje link til prosjekttråden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekke Skrevet November 11, 2007 Share Skrevet November 11, 2007 det syns jeg så bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reedline Skrevet November 13, 2007 Share Skrevet November 13, 2007 pen denna syns jeg har sett den før.. åsen scoop er det du har på panseret? likte den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 Sikkelig rå med den to farga lakken der:) Og felgene passer jo typisk E30 godt:) Synnes hele bilen ble skikkelig fin rett å slett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 Syns gitteret både foran og på sida kunne vært svart matt,var litt vel synlig kansje?!? Ellers en stilig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå