BoSJo Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 Gunnar, fordi der er så sykt mange dårligt ombygget biler Er absolut ikke noe gernt med en ombygget bil, den kan vere like så god som en original, og enda også bedre da alt har vert set på. Men det krever jo at dem som bygger om legger litt sjel i det. Der så sandelig mange fordele ved ombygget bil som feks. billigere forsikring, billigere innkjøp, kansje ny lakkert osv. Men der er pina meg også mange ulemper hvis det ikke er gjort ordentligt, bare se på mange original biler som folk selv har servisert......finnes mange rare løsninger for å spare 1 krone her og der (Reine KIWI konsept ) Så hvis en slik skal bygge om en hel bil, ja da kan der fort bli tat noen smutveier. Eneste grund til at jeg ofte kommentere på slike tråde som denne, er at man let kan bli grebet i øjeblikket og kun se M5 logoet på bakklappen......og det kan koste seg dyrt.
BoSJo Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 Og så kan det forresten godt vere at der blir enda en original E34 M5 i Norge til sommeren Men vi får se....... kommer litt an på hus kjøp og slikt..... er jo svin dyrt og jeg gidder snart ikke dra på flere visninger. Og uten hus og egen garasje hvor jeg kan gå og pusle bilen sammen i mit tempo og mit kvalitets krav, ja da blir det hvertfall ikke ombygging på meg. Kommer aldrig til å bli fornøjd med bilen hvis jeg veit om ting som ikke er gjort helt som det burde.
Jesse Skrevet November 8, 2007 Forfatter Skrevet November 8, 2007 hmm det er et vansklig valg! har godt over snart hele bilen! og det ser forskrekkenes bra ut. følger med vedleg fra bmw at de har gått over alt og den er godkjent som en bmw m5, hmm får se, har også en 540ia på handa
BoSJo Skrevet November 8, 2007 Skrevet November 8, 2007 Hmmmm, ja da er det et lille spil i lotteriet. Lurer bare på hvorfor han ikke godkjenner den selv da. Hvis du tar sjansen og kjøper den, da må du få den noe billigere da den ikke er godkjent...man veit jo aldrig hvad BT sier! Fikk i start på den?
Jesse Skrevet November 8, 2007 Forfatter Skrevet November 8, 2007 Ja sant nok! har sagt jeg ikke kjøper den om den ikke blir godkjent, han driver med siste innspurt for og få start på den, hehe. men frister litt med 540 å nå. hmm NOEN ANDRE SOM SKAL SELGE 530-M5?
opt Skrevet November 8, 2007 Skrevet November 8, 2007 valget mellom m5 og 540ia må være lett vel. hadde det vært 540i kunne jeg skjønt at det ble værre. hver sin smak da.
Jesse Skrevet November 9, 2007 Forfatter Skrevet November 9, 2007 Ja det er sant! men går jo ann og bygge om til manuell da 6 trins :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå