Sir Hofstad Skrevet November 5, 2007 Share Skrevet November 5, 2007 rimelig fersk på området og lurer på hva man gjør med LMM når man monterer kompressor? Evt best plassering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 5, 2007 Share Skrevet November 5, 2007 Du kan la den stå på trykksiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet November 5, 2007 Forfatter Share Skrevet November 5, 2007 Ok. Tanken var å bygge inn LMM i alurøret fra evt kompressor for å beholde støørelse på rør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet November 5, 2007 Share Skrevet November 5, 2007 Alt etter hvor mye tryk du skal kjøre med, men det bedste er vel å montere den på sugesia. LMM har lett for å blåse lokket av og da er trykket liksom borte, tåler ikke så sindsykt mye tryk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet November 5, 2007 Forfatter Share Skrevet November 5, 2007 blir ikke så mye trykk bare litt... Uansett tror jeg det holder ved å bygge den inn i alurøret. prøve det uansett denne uken da jeg har deler liggende klart, og på den måten mener jeg man kan bruke LMM fra feks 2,0 liter på større motorer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet November 5, 2007 Share Skrevet November 5, 2007 Det som er mest ideelt er å montere den på sugesiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet November 5, 2007 Share Skrevet November 5, 2007 Etter oversikten jeg har fra Rotrex kompressor er det også montert på sugesiden... Litt OT: Hvordan gjør du det med mer bensintrykk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet November 5, 2007 Forfatter Share Skrevet November 5, 2007 Ok, får kanskje se hvor det passer best, men kommer til å lage alurør kompl med lmm for å se hvordan det fungerer... Kjøpt en M50 TU B28 jeg lurer på å modifisere litt, og har sett på noen "billig" komp sett, men virker veldig dårlig så spørs om det blir Infinitas el på sikt. Vanlige med mer drivstoff er mer trykk, lengre åpningstid eller dyser med større åpning har jeg forstått det rett. Ser an byggingen og ordner det som fungerer best. Motor virker å være i god stand og holder sikkert for mitt bruk så vi får se hva det blir til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330xi Skrevet November 5, 2007 Share Skrevet November 5, 2007 Du burde ha LMM på sugesiden, jeg har min rett etter luftfilteret. For å få mere bensin må du bytte dyser og øke bensintrykket. Jeg flytta vaccumslangen til bensintrykksregulatoren rett på innsuget, slik at med en gang det blir overtrykk i innsuget så øker bensintrykket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet November 5, 2007 Forfatter Share Skrevet November 5, 2007 OK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå