Gå til innhold

LMM ved kompressor på M50 (hvor)?


Sir Hofstad
 Share

Anbefalte innlegg

Ok, får kanskje se hvor det passer best, men kommer til å lage alurør kompl med lmm for å se hvordan det fungerer...

Kjøpt en M50 TU B28 jeg lurer på å modifisere litt, og har sett på noen "billig" komp sett, men virker veldig dårlig så spørs om det blir Infinitas el på sikt.

Vanlige med mer drivstoff er mer trykk, lengre åpningstid eller dyser med større åpning har jeg forstått det rett.

Ser an byggingen og ordner det som fungerer best.

Motor virker å være i god stand og holder sikkert for mitt bruk så vi får se hva det blir til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde ha LMM på sugesiden, jeg har min rett etter luftfilteret. For å få mere bensin må du bytte dyser og øke bensintrykket. Jeg flytta vaccumslangen til bensintrykksregulatoren rett på innsuget, slik at med en gang det blir overtrykk i innsuget så øker bensintrykket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...