Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt etter hvor mye tryk du skal kjøre med, men det bedste er vel å montere den på sugesia.

LMM har lett for å blåse lokket av og da er trykket liksom borte, tåler ikke så sindsykt mye tryk.

Skrevet

blir ikke så mye trykk bare litt... 8)

Uansett tror jeg det holder ved å bygge den inn i alurøret.

prøve det uansett denne uken da jeg har deler liggende klart, og på den måten mener jeg man kan bruke LMM fra feks 2,0 liter på større motorer.

Skrevet

Ok, får kanskje se hvor det passer best, men kommer til å lage alurør kompl med lmm for å se hvordan det fungerer...

Kjøpt en M50 TU B28 jeg lurer på å modifisere litt, og har sett på noen "billig" komp sett, men virker veldig dårlig så spørs om det blir Infinitas el på sikt.

Vanlige med mer drivstoff er mer trykk, lengre åpningstid eller dyser med større åpning har jeg forstått det rett.

Ser an byggingen og ordner det som fungerer best.

Motor virker å være i god stand og holder sikkert for mitt bruk så vi får se hva det blir til.

Skrevet

Du burde ha LMM på sugesiden, jeg har min rett etter luftfilteret. For å få mere bensin må du bytte dyser og øke bensintrykket. Jeg flytta vaccumslangen til bensintrykksregulatoren rett på innsuget, slik at med en gang det blir overtrykk i innsuget så øker bensintrykket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...