Gjest Skrevet November 5, 2007 Share Skrevet November 5, 2007 Kom over denne nå i kveld, høres ut som et heftig leketøy! http://www.dinside.no/php/art.php?id=495085 spennende med den ny 2l d motoren på 205hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 5, 2007 Share Skrevet November 5, 2007 For en tøff bil, og må jo være helt genialt med den motoren . Men interiør messig, så syns jeg dashbord skulle vært mer førerorientert. Og det gjelder vel egentlig de fleste nye modellene . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvin Skrevet November 5, 2007 Share Skrevet November 5, 2007 Lenge siden denne modellen kom egentlig? Så den for første gang på fredag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet November 5, 2007 Share Skrevet November 5, 2007 Blir ikke helt tilfreds med coupe'ens utseende, men motoren er sikkert knall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet November 5, 2007 Share Skrevet November 5, 2007 Det må jeg bare kalle pent, verken mer eller mindre Kombikupeen kan jo ikke MÅLES med denne tralla i det hele tatt! Ble rett og slett smått forelsket jeg Synd at satans vegvesen skal ødelegge for bensinversjonen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 5, 2007 Share Skrevet November 5, 2007 Det må jeg bare kalle pent, verken mer eller mindre Kombikupeen kan jo ikke MÅLES med denne tralla i det hele tatt! Ble rett og slett smått forelsket jeg Synd at satans vegvesen skal ødelegge for bensinversjonen Vegvesnet er nok uskyldig i denne sammenhengen, Kristin Halvorsen derimot... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet November 5, 2007 Share Skrevet November 5, 2007 Rått:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 Den koster ikke mindre enn 765.000 kroner, mye takket være 462.115 kroner i avgifter. Heia Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 Skikkelig grom BMW (lenge siden sist).. Bare synd prisen er latterlig og jeg hadde vel valgt andre bilmodeller før den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 Sjekk også testen som ligger her: http://www.automotorsport.se/ Levende bilder! (Også nevnt i eldre tråd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 blir nok desverre få 135 modeller å se i norge. 120d og spesielt 123d er jo langt over gjennomsnittet kjapp så det skal vel holde:). Får håpe noen snart forstår at HK-avgiften er en stor vits, den gagner ingeting bortsett fra kontoen til staten. Med KUN vekt og CO2 avgift fungerer systemet som det skal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 Vekt har vel egentlig heller ikke noe å si, da mesteparten av vekten i dagens biler er sikkerhetsutstyr. For avgiftene er vel ikke endret siden 70-80 tallet da en familiebil veide 40kg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ADHD POWER Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 det var på tide!!! begynner å ligne på noe denne 1 serien nå=) men synes den vanlige 1 serien er ufyselig stygg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå