jolly Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Vis meg en BMW med 245 eller breiere bakdekk som ikke river litt på innsiden..... Hadde jeg orka så skulle jeg tatt bilde av mine etter en sesong. Den er RIKTIG justert. Ikke unormal slitasje i det hele tatt. "vannpumpa er gåen men det er helt normalt på e39 for det er en svakhet" Høres jo helt greit ut det. Skulle jeg kjøpt denne bilen din , så ville en grundig understellskontroll vært det første som hadde blitt gjort. På et autorisert Bmw verksted. Siden du har tatt firehjulskontrollen selv og normaliserer skjev slitte dekk, så ville jeg vel sjekket andre ting også. Nå føkka jeg vel til tråden din , men du vekte den lille i meg og ba om det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Friksen Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2008 hehe du er dust du.. Men nå kan d sies at dekka har stått 3mnd på en 523 av en kammerat av meg som kjører mye og jeg kjører 10mil+ om dagen.. hans sin er senka 50mm hele veien og min bare foran.. Og jeg tok kontrollen ca 2månder etter jeg monterte senkesette foran.. (ca 5-6k km) 4Hjulsapparatet er av type Hunter kjøpt gjennom wurth og er ca 1,5år gammalt og er tipp topp. Men vet ikke åssen veiene i ålesund er men normalt set så er veien forma etter akselbredda på en normal personbil me normale dekk..ergo så ligger innersia av dekke å sliter mere enn hele banen.. Og samme var det me min gamle 528 og har flere kammerater som har e39 og samme slitasje.. men nå er ikke veiene i telemark best heller.. d kan jo sies og.. kjører 10mil fram å tebake på e18 som endelig først i høst ble fiksa på det verste støkke vannpumpa har jeg og skifta:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Skjønner det......Men du skriver at det er normalt at de er slitt på innsida. Hvis du har gjort det selv og de fortsatt blir skeivslitte så er det jo ikke hjelp i et målebrev. Vis meg en BMW med 245 eller breiere bakdekk som ikke river litt på innsiden..... Du kunne ha fått sett min E39, som hadde 275 breie bakdekk Kjørte 14 - 15000 km på dekkene i sommer, uten skjeivslitasje. Men nok OT. Veldig fin bil, den ser superstrøken ut på bildene Synes ikke prisen er så gal heller, selv om E39 ligger for lavt i pris (min subjektive mening). Du har kostet mye på bilen, så det er vel bare om å gjøre å finne rette kjøperen som er villig til å betale noe ekstra for det. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 jeg ser den bilen her nesten hver dag og kjenner selger ganske godt og VET bilen er i tipptopp stand sånn som alle de andre bilene hans er så det er ikke noe vits og krangle om atte bilen er i dårligt stand eller noe.. prøvekjør og se på bilen føre dere slenger noe dritt gutten har peil som mekaniker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 hehe du er dust du.. He-he. Ja du skal få lov å kalle meg akkurat det du vil. Fra deg så tåler jeg det veldig godt. Saken er at de skal ikke være skeivslitt med mindre det er noe galt. Det er det som er fakta. Hva slags instrument du har og hvor det er kjøpt spiller ingen rolle hvis det ikke blir brukt riktig. Veiene i Ålesund er no k ikke av de beste , noe som skulle gi større grunn til merkelig slitasje enn der veiene er bra. Det med vannpumpa var en metafor til sammenligning med hva som oppleves og aksepteres som normalt fordi noen sier det er normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Friksen Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2008 takk takk... skal ta en 4hjulsmåling te i løpet av helga så er jeg mere"sikker" på hva jeg sier..foringer å ledd er det ingen slakk i.. Super strøken er den ikke, er litt steinsprut på panser og fanger.. men ellers er den fin.. ikkeno tegn te rust i dører osv som har blidt nevnt flere steder på forumet her.. Prisen er jo forhandlingsbar når kjøper kommer å ser på den og kan si hvorfor han mener den ikke er verdt det.. "selv om E39 ligger for lavt i pris (min subjektive mening)" får se hva som skjer.. virker ikke ut som det er så lett å selge "eldre" biler som er litt kostbare.. di fleste kjøper bare nytt og tar mye lån.. så det kan nok hende jeg heller tar opp lån te å bygge garasje og beholder denne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Jolly du får ta deg en tur ned hit og se på den selv føre du kommenterer den noe mer.. men du vet hva jeg syns om den friksen.. jævla bra utgangspungt til og bygge en m5 på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Friksen Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2008 Først garasje Eika.. så spørs det om ikke jeg river i noe slikt.. eller kjøper en M5.. får se om noen år, bør betale ned litt på huset først.. men bygger nok ikke M5 ut av denne.. det er en bruksbil og sånn skal den vere.. hadde S6en som bruksbil å sånnt orker jeg ikke engang te.. Eller den blodtørste volvoen med av/på cluch som var et reint hælvette å kjøre fra skien i rushtrafikken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg