Gå til innhold

E36 "e46 look" rieger fanger, og carbonpanser til

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Selger frontfangeren min som har stått på en 318iS 93 modell. Jeg er svært fornøyd med fangeren, men har bestemt meg at jeg vil ha orginal e36 m3 styling på bilen istedenfor. Dette er en e46 look fanger produsert av rieger. Fangeren er lakket i diamantsvart metallic. Det følger også med linsetåkelys med fangeren ferdig montert. Gitter er sølvlakket Det er dessverre to små brister i fangeren, og en liten skade i lakken, selges derfor billig! Langt under halv pris! Selges 2500,-

Er du interessert i carbonpanser også? Det har jeg til salgs som passer e36 coupe. Noen små merker i det. Blåe panserlåser. Selges 2000,-

sy7f3olgtebrcytw2n12.jpg

fb7c166f9lw6fgfg4ibw.jpg

7iyg72r9eedn7dd3xans.jpg

vo4zg5tjh8a5d19xar97.jpg

we4nq8oqrpo7st5xllnc.jpg

Skrevet

inthe: Panseret kan sendes medx båt. Koster ca 650 kr=)

L-V.H: Passformen er ok. Stemmer at det er en liten glipp på panseret på venstresiden av bilen. Mulig det passer bedre på andre biler.På bilen til han jeg kjøpte pansret hos passa det perfekt.

Skrevet

Hmm, er ikke helt sikker. Ska se om jeg kan finne det ut. Tåkelysene er skrudd fast i fangeren, å så er ladningene mellom tåkelysene og strømmen koblet med noen koblinger (ikke en kontakt som sitter til på de orginale tåkelysene). Veldig enkelt å få til.

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...