BimmerKing Skrevet November 7, 2007 Share Skrevet November 7, 2007 Hahaha.... Hva skjedde egentlig? Jeg bodde 25 m fra der dette skjedde på det tidspunktet. Jeg lå å sov, da dette var tidlig en søndags morgen, og våknet av turtalls-sperra på bilen der, etterfulgt av skrik og skrål og en KJEMPESMELL... Igjen etterfulgt av turtalls-sperre for å prøve å komme seg ned igjen, noe han ikke greide da han hang på en stolpe... Klatret ut av bilen og klødde seg i hodet.Jeg gikk ut for å se etter hva som hadde skjed og det var som noen antyder en sleng som gikk galt... Pila her viser i grove trekk hvordan det skjedde. Han var mye lenger ut i kjørebana da, men bildet viser ikke hele. Men gir nå ett visst inntrykk av hvordan det skjedde... Sto i krysset der, la til på turtallssperra, mistet kontrollen, og gikk rett på autovernet. Den bilen VAR fin engang.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 7, 2007 Share Skrevet November 7, 2007 Sånn kan det gå når man tror man er verdensmester.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet November 7, 2007 Forfatter Share Skrevet November 7, 2007 okei slik det skjedde ja hehe sånn kan det gå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet November 7, 2007 Share Skrevet November 7, 2007 Ja var vel litt hard på gassen der ser det ut som.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet November 8, 2007 Forfatter Share Skrevet November 8, 2007 hehe e34 er dessutenikke så vanskellig å kontrolere, i allefall ikke den der jeg hadde mye gøy med den jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet November 8, 2007 Share Skrevet November 8, 2007 Vanskelig å bortforklare at bilen havnet der.... synes jeg ser noen svarte spor i asfalten også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Skrevet November 8, 2007 Share Skrevet November 8, 2007 Neida, var jo kraftig vind som førte bilen opp dit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 8, 2007 Share Skrevet November 8, 2007 dette kan skje den beste! så alle som sier bla bla om elendig sjåfør! tja vet ikke hva jeg skal si! er rimelig lei av alle Pappa gutter her inne! som tror selv de er verdensmestere og skal trakkasere alle som gjør en feil! nei jeg kjenner ikke fyren, eller er fyren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet November 8, 2007 Forfatter Share Skrevet November 8, 2007 sant det men det er jo litt komisk da, derfor jeg la ut tråden alt kan skje alle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå