Rabies Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 Noen som vet sånn ca. gjennomsnittlig pris på en firehjulskontroll? Har endelig fått rota meg til å bestille senkesett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 1500,- Noe billigere på biler med E30-oppheng bak hvor det ikke er stort å justere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 Jeg betalte ca 800,- med justering av lys oxo. Det var på en E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 6, 2007 Forfatter Share Skrevet November 6, 2007 ok. så 800-1500 da. høres ikke så ille ut. men er det så fort gjort at jeg bare kan stikke innom et sted eller må jeg bestille tid og sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 Beste er nok å bestille time ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samaraiuz Skrevet November 6, 2007 Share Skrevet November 6, 2007 800 og noe ja, de tar for ca en time!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå