Ad|oS Skrevet November 6, 2007 Skrevet November 6, 2007 Prøver å få tak i vinterfelger, og fant noen på finn. Problemet er at jeg vil finne innpress på dem, og det eneste eieren fant var dette: Inni felgen: 1365 2-8 Utv. stod: dim+is461182760-5 Det er stemplet BMW på dem, så er nok orginale felger Noen som kan hjelpe meg med inpress?
Ad|oS Skrevet November 6, 2007 Forfatter Skrevet November 6, 2007 Googla litt, å fant hvertfall noen felger med ET 46 som var like http://www.finn.no/finn/viewimage?finnk ... Hovedbilde Noen som kan bekrefte/avkrefte dette?
morteym Skrevet November 7, 2007 Skrevet November 7, 2007 Er ikke sikker, men det høres sannsynlig ut da. ET46 vil gå ganske langt "inn" i hjulbuen, det er vel ikke så bred felg heller. Selv har jeg ET42 på 7" bred felg og det ser helt jævlig ut, men dette er jo en E46 Coupe med mye større plass så.
Ad|oS Skrevet November 7, 2007 Forfatter Skrevet November 7, 2007 morteym: Er klar over at det ikke ser bra ut. Gikk fra 8" felger med ET37 til 6" (eller 6,5") stål med ET42. Ser jo ut som felgene har gjemt seg! Derfor jeg vil ha nye felger, men hvis disse har ET46 blir det ikke veldig aktuelt da de er 7" brede, og kommer til å forbli for langt inni hjulbuen. Burde nok kanskje heller lete etter 5-serie vinterfelger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå