Gå til innhold

Min E46, 320i 99

doG
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg kunne tenke meg skinninteriør, sportstoler, m-tech bumbers, kanskje SRS bak, nye speil og selvsagt nye felger. Må huske å levere inn Lottokupong...

Men jeg vurderer seriøst å skifte bil til en nyere modell før jeg bruker så mye penger på dette. Evt. endre til E60. Vi får se hva det havner på.

Bilen er gått 126.000, utover det "vanlige" på denne årsmodellen er vel Xenon, cruisekontroll, kjørecomputer og aut.klima, husker ikke mer i farten.

Her er kostnadene på denne oppdateringen:

Håndbremshåndtak: 652,-

Instrumentringer: 830,-

Interiør listesett: 2040,-

Girkule: 780,-

Airbag fra delebil: 2500,-

Ratt from over there: 3300,- inkl. frakt og mva.

Uff, det ble litt dette... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, stiligt at alt funker da :) Koblet av batteriet når eg holdt på ja, Har byttet til et slikt ratt du hadde før og der funker heller ikke knapper enda..men skal på service med bilen den 28 nå så da får vi se da.

Anbefaler at du lager en DIY eg..Da det er mye enklere å forstå på norsk, og også med tanke på at mange ikke vet om den siden du linker til her..Det er nok mange som sikkert bytter nå som de ser at dette er muligt..eg snakket med mange bmw verksted og gav til slutt opp hele greia..angrer nå for eg kunne godt tenkt meg ett annet ratt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Men jeg vurderer seriøst å skifte bil til en nyere modell før jeg bruker så mye penger på dette. Evt. endre til E60. Vi får se hva det havner på.

OK, nå er bilen solgt. Da er det bare å finne en ny bimmer :-)

Solgt for 140k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...