Hr.smith Skrevet November 8, 2007 Forfatter Skrevet November 8, 2007 Bilde av hengerfeste kommer idag, 600kr. Baklykter- 300kr Leppa- 600kr Sentrallås relè- 700kr stykk (de er svindyre nye!)
glenn.G Skrevet November 8, 2007 Skrevet November 8, 2007 bilde og pris seidl bakfanger e30 Skal få tatt bilde av bakfangeren etter jobb idag. Måtte jobbe overtid igår og da blei det så mørkt! 1500kr for bakfangern. sender du?
Hr.smith Skrevet November 8, 2007 Forfatter Skrevet November 8, 2007 Ja, kan alltid klare det hvis du betaler frakta. Fangern er splitter ny, men forrige eier har kutta litt i den på toppen, jeg har prøvd den en gang på e30 og den så ut te å passe greit, må muligens legge ¨på en halv cm glassfiber et sted. Null problem Bor som tidligere i skien, er ikke så langt fra akershus hvis du heller vil hente den
glenn.G Skrevet November 8, 2007 Skrevet November 8, 2007 Ja, kan alltid klare det hvis du betaler frakta. Fangern er splitter ny, men forrige eier har kutta litt i den på toppen, jeg har prøvd den en gang på e30 og den så ut te å passe greit, må muligens legge ¨på en halv cm glassfiber et sted. Null problemBor som tidligere i skien, er ikke så langt fra akershus hvis du heller vil hente den ja det er jo en mulighet det også. men venter på bilde jeg før jeg bestemmer meg
Hr.smith Skrevet November 8, 2007 Forfatter Skrevet November 8, 2007 nei faen...jeg var sikker på at jeg hadde lagt ut bilde av bakfangeren jeg! Her er det!
Hr.smith Skrevet November 8, 2007 Forfatter Skrevet November 8, 2007 gjorde bilde litt lysere Og her er et av en bil med en slik fanger montert
Hr.smith Skrevet November 9, 2007 Forfatter Skrevet November 9, 2007 Har noen deler liggende til E30 som jeg ikke trenger:-ny seidl bakfanger -øyelokk -grill -2 sentrallås relèr -org ratt -17 hockenheim felger -senkefjærer til foran Har kanskje noen smådeler også, spør så kan jeg sjekke Til E36: -hengerfeste -trur jeg har 4 stålfelger også -brukt senkefjærer 60/40 Trur fjærene foran er kappet noe -org fjærer -org baklyter -rieger leppe kanskje andre ting også.. Skrik ut hvis noen trenger no
Hr.smith Skrevet November 11, 2007 Forfatter Skrevet November 11, 2007 fant litt mer til e36: Her er øyelokka og grillen til e30
Hr.smith Skrevet November 12, 2007 Forfatter Skrevet November 12, 2007 fått bud på 1600inkludert frakt..noen som vet hva frakta kommer på sånn ca? Ska sjekke etter jobb nøyaktig
Hr.smith Skrevet November 12, 2007 Forfatter Skrevet November 12, 2007 sjekka opp frakt nå, så sant fangeren veier opptil 10kg kommer frakt på 200kr, veier den over 10 kg (ferdig pakket) kommer den på 280kr ca
Hr.smith Skrevet November 12, 2007 Forfatter Skrevet November 12, 2007 bud på 1600ink. frakt er trekt tilbake. Har bud på 1500 for fanger og øyelokk samlet, budrunden avsluttes onsdag kl 12 på dagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå