OleEven Skrevet November 7, 2007 Share Skrevet November 7, 2007 Hei! Solgte første bilen min nå, En Toyota Corolla, Så hadde jeg et sterkt ønske etter mer comfort, så da falt valget på en Grønn 93 Modell 520 Automat, med Vanos (M50motoren) som hadde gått 144.000km Tyskimport i 01 hvis jeg husker riktig. Bilen er orginal bortsett fra litt stereoanlegg & 245/35-18 foran, 265/40-18" Hjul bak, i M5 look. Også er den senket 30mm hvis jeg ikke husker feil. Er meget fornøyd med bilen, å dte blir vel å freshe den opp etterhvert! BILDER: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet November 7, 2007 Share Skrevet November 7, 2007 bilder bilder bilder....;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw318is Skrevet November 7, 2007 Share Skrevet November 7, 2007 Gamle bilen til far min jo! Importerte den i 2001, da var den kun gått 50 tusen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet November 7, 2007 Share Skrevet November 7, 2007 var jo strøken denne da=) og for en km stand er jo så vidt innkjørt denne;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleEven Skrevet November 7, 2007 Forfatter Share Skrevet November 7, 2007 Bilder lagt ut! Flere bilder: Lekte meg litt i photoshop! Var å kjøpte meg et nytt emblem foran, Det gamle var utslitt! Vurderer å kjøpe dissebaklyktene, men av erfaring veit jeg at slike baklykter er veldig dårlige med hensyn til fuktighet, noen som har disse? eller lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleEven Skrevet November 7, 2007 Forfatter Share Skrevet November 7, 2007 Har endret mening etter å ha surfet litt på nettet.. Blir vel å kjøpe de "orginale" baklyktene med hvitblink.. gir et mer Orginal pent utrykk! Altså disse: Andre planer med bilen, da pengene strekker til blir å kjøpe/gjøre: - Baklykter m/ Hvitblink - Rieger Frontleppe til montering på orginalfrontfanger. - Tårnstiver stag til motorrom - Shining av de felgene jeg har (Kantkjørte) Eller nye felger. - Lakkering av diverse lister på bilen. - Nytt emblem bak +++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleEven Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2008 Endelig fått igjen bilen etter dynamo bytte, kom på 3500kr, Også fått montert kromringer rundt instrumentering også! meget fornøyd! Brrrr!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 Likte spoileren din. Selv om jeg synes disse felgene ikke er perfekt for e34, ble det bra allikevel.. Du skulle kanskje kommet litt lengre ned framme.. Hva kostet kromringene? Ble veldig bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleEven Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2008 Liker felgene jeg, men kunne gjort dem litt mer freshe, Tenkt på sølv kant med gull senter, eller bronsje senter kanskje.. Skal prøve å få tak i ei 540/Rieger leppe til den, Så den blir litt lavere i front, vingen finner du på gsbildeler.no, Ringene kostet 600kr trur jeg, også på GSbildeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleEven Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2008 Var å bestillte meg Øyelokk fra Realcar idag, 3UKER leverings tid! Men Da har en no å glede seg til! skulle gjerne hatt mere fres i prosjektet, men er ikke så lett da en har lærling lønn! Budget bygge!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 7, 2008 Share Skrevet Januar 7, 2008 Liker godt dine planer, og de oppgraderingene du har gjort til nå! Og det som falt aller best i smak hos meg, er at du ikke går for de clear lyktene med blink i midten . Ellers så er jeg litt enig med ingard ang. felger. Og hvilket merke er de lyktespoilerne som Realcar selger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleEven Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2008 Ellers så er jeg litt enig med ingard ang. felger. Og hvilket merke er de lyktespoilerne som Realcar selger? Prøvde å bytte felgene mot noen Brock1 felger, 17" men han var ikke intressert.. Øyelokkene er av merke RGM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Januar 7, 2008 Share Skrevet Januar 7, 2008 blir bra det her da! fin fin e34! fett at du fant sånne øyelokk da, at det fortsatt selges er den senket 30mm hele veien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 7, 2008 Share Skrevet Januar 7, 2008 Øyelokkene er av merke RGM. Får håpe det er en nyere type enn de jeg kjøpte av det merke. Var rett å slett utrolig dårlig passform på de jeg handla! Fulgte ikke buen på panser, og gikk på utsiden av skjærmene. Avsluttet ikke i toppen på blinklykter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleEven Skrevet Januar 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2008 Jonner`n: Takk! Trur den er senka 30/30mm.. Steffan C: Åh, sikkert max ræva passform, som vanlig på styling.. Men blir moro å se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå