KAHenriksen Skrevet November 8, 2007 Share Skrevet November 8, 2007 men hvis du ikke kan ha de stående vendt bakover fordi de slår borti saker og ting, så kan du jo snu de, det er en del cd-spillere som har mulighet til å snu fasen på subbene. ikke optimalt, men bedre enn ødelagt sub! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet November 8, 2007 Share Skrevet November 8, 2007 er det ikke bare å bytte om polariteten? Det står i bruksanvisningen på min RF at dersom jeg har frontsettet i fullpass mode skal jeg snu om polariteten på subben(e) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KAHenriksen Skrevet November 8, 2007 Share Skrevet November 8, 2007 skulle vel gå an det óg ja. sånn går det når man tenker for mye dette med å snu polariteten når frontsettet er i fullpass mode er nytt for meg. kjøres de fra samme amp? edit:tyrkleif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet November 8, 2007 Share Skrevet November 8, 2007 ja, 4 kanals amp med 2 av kanalene på frontsettet og 2 brokoblet til sub Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KAHenriksen Skrevet November 8, 2007 Share Skrevet November 8, 2007 hmmm. sånn som jeg kjører det, så har jeg fra 125 hz og opp på frontsettet med et lite løft rundt 8khz. subbene går da fra 125 og ned og jeg bruker RF bassremote, så det er ikke godt å si hvordan eqen er der. men dette syntes jeg gir en veldig fin lyd. subbene står vendt bakover så polariteten er ++ --. men det er jo individuelt, så du får bare prøve deg fram å høre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå