Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg trenger en front som passer til rompa :) noen som har noen tips? ikke så -alt- for dyre!

bilde av fronten sånn som den står nå:

119796.jpeg

litt av rompa:

119797.jpeg

!!

Skrevet

egentlig enig med bmwrasaren i at orginal M-styling er penest, men i.o.m at du allerede har den hekken og sideskjørta så er det vel rieger infinity fronten som blir best her. sammen med frontlykter med sort innmat, sorte 97mod nyrer og M3 speil :)

Skrevet

Jeg ville gått for infinity fronten, eventuelt orginal M3 front med GT splittere for å bygge ned så bilen ikke ser så høy ut foran i forhold til bak. Finnes vel andre lepper som også bygger ned en god del..

Skrevet

Bra det er forskjellig smak her.. Har personlig hatt Disse fangerne:

Rieger infinity m/Rieger leppe:

dsc003837zn.jpg

sammen med all annen infinity I styling (ikke bakvinga da). Syns bilen var fin og sporty men litt kjedelig foran. På bildet var fronten ødelagt. Tapet med rallytape.. Catkillern foran fikk vidt hva den var god for.. Den gjorde hvertfall som navnet tilsier..

EyecandyRacing`s Illusion fanger m/ universal splittere:

ilusion01560.jpg

Bilen ble fin den altså.. Passelig passform og måtte litt triksing og miksing med glassfiber til for å lage en enkelt måte å feste fangern på. Resultatet ble bra.. Spesielt siden jeg fikk med angelyes i runde tåkelys. Stilig med angeleyes oppe og nede.. Har aldri sett en annen bil med angeleyes i tåkelyktene... Hadde fangern nylakka i 7 dager før en svenske rygga på meg på veg hjem fra Rudskogen.

M3 fanger meg Gt leppe:

CAM_0465.jpg

Syns dette selv er det beste valget.. Gt leppa GJØR M3 fangern mener jeg.. Tenkte kanskje på å space den noe ned slik at det ble en liten glipe på 2-3 cm mellom cupleppa og gt leppa.. Stabileseres med Stag foran..

PS: Bilde 1 og 3 er fra bilen min før og etter påbegynt prosjekt..

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=24377&postdays=0&postorder=asc&start=0

Skrevet

Og sideskjørtene på den sedanen står feil vei...

Ehh, nei? :)

EDIT: oja, trodde du mente trådstarters bil. Nevermind, ser hvilken du mener nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...