BreitBau Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 Hva er rallyteip?Og sideskjørtene på den sedanen står feil vei... Det gjør de ikke nå
nixihi Skrevet November 10, 2007 Forfatter Skrevet November 10, 2007 takker for svar.. men lurer på om dere har noen tips til noe mer jeg kan gjøre? noe som må vekk/ noe mer jeg må ha ?
bmwrasaren Skrevet November 10, 2007 Skrevet November 10, 2007 Bilen din er ganske så perfekt utenom bak og frontfanger, så få skiftet de så har du "ein kanon bra bil da!":P
nixihi Skrevet November 11, 2007 Forfatter Skrevet November 11, 2007 noen andre som har no å si ? kjekt å høre hva andre syntes, i og med at jeg nylig har kjøpt denne som den står nå btw, jeg betalte bare 10lapper
nixihi Skrevet November 11, 2007 Forfatter Skrevet November 11, 2007 "Jeg ville av ren medlidenhet til bilen røska av all jallaplasten fort som F.." kan du utdype jallaplast ? hehe
Boddiz Skrevet November 11, 2007 Skrevet November 11, 2007 Du vet, originalpolitiet HATER alt annet enn m-tech. MEN, likevel er de istand til å kjøpe uoriginal m-tech. Hyklere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå