pkaill Skrevet November 7, 2007 Share Skrevet November 7, 2007 Som topic sier, midnightclub holder streetmeet i Fjordparken. "I forbindelse med at det irske bilbladet Slicks Magazin kommer til Drammen (Fjordparken) for å gjøre en reportasje, vil vi invitere til streetmeet førstkommende lørdag (10.november) fra kl 14.00 og uttover.. Gratis inngang og ingen kiosk som sist. Det blir vel en slags afterparty på Redclub senere for kvelden for de som vil det vel møtt til årest siste krampe" Sprer budskapet i håp om godt oppmøte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 7, 2007 Share Skrevet November 7, 2007 og ikke finn på å spinn noe.. for de anmelder folk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet November 8, 2007 Share Skrevet November 8, 2007 (ADVARSEL MIDNIGHTCLUB MELDLEMER ANMEDLER ALLE SOM SPINNER PÅ OMRÅDE) Dette er en info til alle som tar turen ditt!!! Synnes dette er en negavtiv ting å gjøre av klubben siden dem oxo har medlemer som gjør det samme. Allså ikke no bedre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet November 8, 2007 Share Skrevet November 8, 2007 så det var noen som skrev ned reg nr til alle bilene som var der på siste bimmers treff vi hadde der... skrev forresten ned skilt nr til han som skrev ned våre....hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet November 8, 2007 Share Skrevet November 8, 2007 Trodde det var en dialog på sist bimmers.no treffet i Drammen. Om jeg ikke tok feil var det nestleder for midnightclub som hadde tatt turen og pratet med noen av bimmers gutta. Hmm, javel synd det blir sånn da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet November 8, 2007 Share Skrevet November 8, 2007 Trodde det var en dialog på sist bimmers.no treffet i Drammen. Om jeg ikke tok feil var det nestleder for midnightclub som hadde tatt turen og pratet med noen av bimmers gutta. Hmm, javel synd det blir sånn da. jeg vet ikke hva som ble sagt jeg, men la hvertfall merke til at det kom en bil og skrev opp reg nr på alle, så da skrev jeg like greit opp hans også.. har jo uansett ikke gjort noe galt..men så lenge de tar mitt så tar jeg deres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet November 8, 2007 Share Skrevet November 8, 2007 Hmm, var det noen av de to bilene som sto parkert 1 timestid foran oss der? (Tror det var en ford og en annen med lambda dører). Ja bra du skrev opp du også Bare_egil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet November 8, 2007 Share Skrevet November 8, 2007 Hmm, var det noen av de to bilene som sto parkert 1 timestid foran oss der? (Tror det var en ford og en annen med lambda dører). Ja bra du skrev opp du også Bare_egil. De bilene som stod foran oss var en corrolla og en honda civic, men var ingen av de. Var en blå volvo. men uansett så har vi like mye rett til å være der som dem...så hvis de begynner å anmelde oss for å stå å ha det sosialt. Da begynner jeg virkelig å lure her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet November 9, 2007 Share Skrevet November 9, 2007 Akkurat det viste jeg ikke.. Hmm så det var en Blå volvo S60 innom der da var vel den som skrivde opp reg nr da!Den volvo har jeg faktisk sett kjøre gris der inne selv på område. Hvorfor skulle dem skrive opp nr våres da? dette begynner å bli teit å latterlig og noe bør faktisk skje! Send meg reg nr på volvo jeg vill sjekke nærmere dette her. Eller vis du vill legge det ut her. Nestleder for klubben kjørte honda som var der. Han er forresten hyggelig å i møte komme å prate med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet November 9, 2007 Share Skrevet November 9, 2007 Den blå volvo s60 som kom og dro like etter? vi skrivde nok ikke opp no skiltnummer, var meg og en kompiss som var ute å kjørte litt bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet November 9, 2007 Share Skrevet November 9, 2007 haha, men pass dere for Egil har deres skiltnr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet November 9, 2007 Share Skrevet November 9, 2007 Nå sa vel ikke Bare_Egil at det var denne blå volvo s60 men mikke1981 spurte vel heller om det kunne være denne volvo`en. Jepp, ellers så har jeg også kamera som kan filme med, he he Neida, flere av oss har fått til noen sosiale bimmers.no treff på fjordparken i drm. Så hvem som gjør hva iforhold til hva vårt fokus var annet enn: utstilling, utveksle erfaringer, tips, bekjentskap, venner, crusing etc.. må de selv i såfall stå for. Poenget som her blir reagert på var at vi fra bimmers.no alle som en blir lagt i samme kategori som de som råner og spinner rundt der på plassen. Det blir i så fall feil. Når enkelte av de som skal var fjordparkenens politi fra midnight club, uten være det spinner og hærjer selv blir dette totalt feil. Uansett kan vi ikke ta alle som en i club midnight over en kam. Faktisk var nestleder for midnight club der som tok turen innom og fikk en diaolog med noen av bimmers gutta. Burde kansje stillt opp noen fra bimmers.no med merke i ruta da dette burde være ypperlig til og vise at vi er til men at vi tilhører bimmers.no/bmwccn miljøet og ikke midnight clubb men kan holde diaolog. ? Bare en tanke, he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet November 9, 2007 Share Skrevet November 9, 2007 Etter som jeg skjønner er det vist flere medlemer av den klubben som oxo er brukere her på forumet... Så da kan du si dem bare er medlem her pga infomasjon til bruk for midnightclub? Vet ikke om det er til hensikt å ha dårlig dialog med oss dem gjør dette ved å notere alle reg nr på et BMW treff? Merkelig greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet November 9, 2007 Share Skrevet November 9, 2007 He he ja registrert intressen for våre bimmers.no treff i Drammen av noen av de som har kommet, av et eller annet merke enn BMW . De fleste sier at de har lest på bimmers.no tråder og er nyserrig. Håper da disse kan konvertere til bmw da da, he he:-) Men de som du sier Mikke1981 er her på fora for å spionere har et seriøst problem. Vi må forholde oss til lederne i midnight club og ikke enkelt medlemer. Så får de så fall ta affære. Vi prøver vel den ryddige måten først vel? Inntill videre får vi som nevnt av Bare_Egil skrive nr og filme tilbake på de treff vi har, slik at dokumentasjon tilbake kunne innhentes. Vel vi føler god samvittighet fra kjerne på bimmers.no treffenes oppførsel tross alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå