Reedline Skrevet Desember 20, 2007 Skrevet Desember 20, 2007 kan jo ikke bli sett INNI en sånn bil hahaha! =) men der billig.. herje bil med 4 trekk GENAILT
Sir Hofstad Skrevet Desember 20, 2007 Skrevet Desember 20, 2007 kan jo ikke bli sett INNI en sånn bil hahaha! =) men der billig.. herje bil med 4 trekk GENAILT Sote vinduer?
Ballder Skrevet Desember 20, 2007 Skrevet Desember 20, 2007 kan jo ikke bli sett INNI en sånn bil hahaha! =) men der billig.. herje bil med 4 trekk GENAILT Sote vinduer? Selge til orginalt sota person..
wicky124 Skrevet Desember 20, 2007 Skrevet Desember 20, 2007 kan jo ikke bli sett INNI en sånn bil hahaha! =) men der billig.. herje bil med 4 trekk GENAILT Sote vinduer? Selge til orginalt sota person.. du virka igrunn meget sotet da jeg møtte deg når jeg skulle hente de felga...
wicky124 Skrevet Desember 21, 2007 Skrevet Desember 21, 2007 1750kr..men hva er det av feil ved bilen?kanskje litt dumt å spørre om utstyr...
-AmunD- Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Skrevet Desember 21, 2007 1750kr..men hva er det av feil ved bilen?kanskje litt dumt å spørre om utstyr... av utstyr : manuelle vinduer, sånn velte meter, ser hvor mange grader man står i, 4wd og fwd, 5 dører, vindusvisker på bakruta. mye luksus med andre ord!! feil og mangler : noe er galt med motor, vet ikke hva, men den starter og går, høres litt ut som en diesel bil og drar som en diesel bil! Ene lykteglasset foran er knust, ene lykteglasset bak er knust, men lyser som de skal! Det er rust på bilen..... en stor bulk venstre bak. Dette er en genial a - b bil, oppmerksomhet får man iallefall Mvh Amund
Ballder Skrevet Desember 21, 2007 Skrevet Desember 21, 2007 kan jo ikke bli sett INNI en sånn bil hahaha! =) men der billig.. herje bil med 4 trekk GENAILT Sote vinduer? Selge til orginalt sota person.. du virka igrunn meget sotet da jeg møtte deg når jeg skulle hente de felga... Var mørkt vettu. For og holde meg litt on topic, så hadde jeg en slik bil i nesten ett år, inkl. vinterhalvåret. Helt knall vinterbil.
wicky124 Skrevet Desember 22, 2007 Skrevet Desember 22, 2007 hehe.. 1900 gaylord...du vant...tror jeg..hmm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå