Gå til innhold

Bilgalleriet SYYYKT !

Kjell Z3
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har nå hatt bilen på bilgalleriet noen dager men har nå slettet kontoen min. Stemmingen der er helt syk. F.eks har en helt standard Toyota Hiace varebil 80% syvere og er en av de beste bilene, man deler ut syvere (som er max) i håp om å få en 7'er tilbake. Jeg gikk gjennom og gav stemmer slik bilene fortjente med det resultat at jeg fikk rettur som det smakte av. I løpet av et døgn ble bilen min en av de styggeste på bilgalleriet fordi jeg delte ut mange 3'ere som er middels. Feilen med siden er at når man stemmer er man ikke anonym og man får hevn tilbake. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, sånn er det på alle bilgalleri. Jeg gjorde som Kjell Z3 på et MC forum for noen år siden - ga det jeg synes de fortjente. Fikk ca 40 meldinger som inneholdt "forræder, idiot og tosk". Noen er bare født med et kromosom mer enn andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, sånn er det på alle bilgalleri. Jeg gjorde som Kjell Z3 på et MC forum for noen år siden - ga det jeg synes de fortjente. Fikk ca 40 meldinger som inneholdt "forræder, idiot og tosk". Noen er bare født med et kromosom mer enn andre.

Hehe.

Men om man stemte anonymt hadde det nok blitt mye mer riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkar deg! skal ta deg med i aftenbønnen min!

kjæregud la Kjell Z3 få mer Poeng på bilgalleriet.nofør han tar livet av seg!

hehe neida! ikke værre en å ikke bruke deiligst lookalike sier :P

Neida, du trenger ikke ta meg med i aftenbønnen, så ille var det ikke :lol: Jeg fikk fine karakterer jeg helt til jeg begynte å gi rettferdige stemmer på div. biler, det var da drittstemmene kom. Poenget mitt var bare å vise at på en slik side må man stemme anonymt slik at ban ikke behøver å strø rundt seg med max karakter bare for å få god karakter tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...