Klinz Skrevet November 8, 2007 Share Skrevet November 8, 2007 Har fått tilbud om ein 525 touring e39 meiner den er 2001 mod. Kor mykje bør eg gi for den i grunn? Er i grunn alt utsyr uten el seter og ryggesensor. Er lys skinn interiør de er eg litt skeptisk til og holde reint. Har ein litten sånn på snart to år og han har ein uvane med og grise. Men lys skinn gjer jo at bilen føles ein del større ut inni. E kjørt 88.000. Har dessverre ikke bilder. Håper på både pluss og minus og pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klinz Skrevet November 8, 2007 Forfatter Share Skrevet November 8, 2007 ein kjapp bump, da han vil ha svar raskt om eg vil ha den eller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet November 8, 2007 Share Skrevet November 8, 2007 Vet ikke åssen pris klasse den bilen ligger på.. men ta en titt på nette å se på like biler så finner du ut om det er er grei pris. E39 er værtfall en kjempe god bil som har topp kjørekomfort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet November 9, 2007 Share Skrevet November 9, 2007 Kjører selv en 2003 525it og kan absolutt anbefale en slik. Flott motor, og herlige kjøreegenskaper. Masse komfort, men samtidig temmelig "kvikk" når man kjører litt inspirert. Lyst skinn er ikke noe problem mht skitt. Hadde dette i min forrige bil, og opplevde det aldri som noe problem i kombinasjon med småtroll i parkdress. Helt greit å holde reint. Pris er alltid vanskelig å vurdere. Godt vedlikeholdte eksemplarer med moderat kjørelengde er ofte priset 250+. Den rimeligste 2001 modellen jeg finner på finn.no er priset til 185, hvilket må anses å være ganske rimelig. Sjekk bilen for rust. Ellers står det en del her om E39: http://www.autopower.se/Guider/Begagnatguiden/E39/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå