316 Skrevet November 8, 2007 Skrevet November 8, 2007 Litt usikker på om jeg gidder å koste på en ny motor til bilen min, etter at den etter all sansynlighet gikk til helvete i sta. Merket ikke noe før bilen ikke ble varm på et kvarter, så kjørte jeg hjem og parkerte. Da røk det noe inni helvete av motoren, og den er knusktør for vann... (Toppen er overhalt mens forrige eier eide bilen, men det ble ikke et bra resultat - noe som kommer frem nå) Rart at bilen går ennå, egentlig. Toppakninga må ha gått til helvete, og radiatoren er delvis smeltet. Men, hvis noen mot formodning skulle ha en motor til meg, må de gjerne sie fra. Vurderer å gi opp vraket snart.
Mr-x Skrevet November 8, 2007 Skrevet November 8, 2007 har en m20b20 motor og gir tlsalgs. km ca 175k
316 Skrevet November 8, 2007 Forfatter Skrevet November 8, 2007 Fra 316 til 320 er vel ikke bare enkelt, kan jeg forestille meg?
andybooy Skrevet November 8, 2007 Skrevet November 8, 2007 hehe, jo, de e jo så og si bare å sparke den på plass å starte
316 Skrevet November 8, 2007 Forfatter Skrevet November 8, 2007 Noen mer seriøse svar? Vurderte å knuse bilen med slegge, men det er egentlig litt dumt siden det ikke er en eneste bulk i den.
oxygaxe Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 Om du har bil fra 87 og opp (tror jeg) og får med motorstyringen og elanlegg skal det vel bare være å pakke motoren i, men må vel mekke ny eksos. Jeg har en 316 motor som står i en 89/90mod jeg skal ha 327 turbo i, så det er vel det jeg har funnet ut til nå at jeg må gjøre. Hvor i norges land holder du til?
316 Skrevet November 9, 2007 Forfatter Skrevet November 9, 2007 Bor i Hedmark, men jobber i dine trakter om dagen faktisk.. Mo i Rana / Mosjøen, men det hjelper ikke stort. Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre med bilen nå... ? Kan nok dessverre ikke kjøre rundt i en bil som ikke er godkjent, da min far jobber i Gjensidige.
oxygaxe Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 Er du intressert i en 316 motor da? den står enda i bilen så den kan startes å sjekkes siden du er i traktene?
316 Skrevet November 9, 2007 Forfatter Skrevet November 9, 2007 Skal tenke litt på det. Melder i fra til deg.
Jorni Skrevet Mai 16, 2008 Skrevet Mai 16, 2008 har en 316 motor du kan få gratis om du henter den i dag. om ikke går den i vannet i kveld. tok den ut fr og sette i turbo motor bare så den starter og går helt fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå