eldiablo Skrevet November 9, 2007 Share Skrevet November 9, 2007 Mulig de fleste har sett denne, men jeg syns fortsatt at det er imponerende jeg da Utrolig hvor mye rart folk finner på.. http://www.youtube.com/watch?v=mJwNqbzdoRM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet November 9, 2007 Share Skrevet November 9, 2007 Har ikke sett den, men har sedd noe lignende med Saab 9000. Meget imponerende spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet November 10, 2007 Share Skrevet November 10, 2007 Sykt. Disse gutta har kontroll på kjøretøyene sine ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eldiablo Skrevet November 10, 2007 Forfatter Share Skrevet November 10, 2007 Kjøretøy ja!! overdrivelse å kalle d bil.. dama har en slik en, så jeg foreslo at det gikk ann å prøve å bytte hjul i fart jeg, men det ble vist ikke aktuelt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet November 10, 2007 Share Skrevet November 10, 2007 Med tanke på prisen pr kjøretøy gjør det jo ikke noe om et par hundre av dem blir kondemnert under trening hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet November 10, 2007 Share Skrevet November 10, 2007 Var å så et slikt show ved Drøbak city for noen år siden, men der kjørte de e36 og ymse motorsykler. kult å se på, skal tro hvor mange timer de har øvd for å få perfeksjonert et slikt show? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet November 10, 2007 Share Skrevet November 10, 2007 Sinnsykt kult å se på! Utrolig stor presisjon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet November 10, 2007 Share Skrevet November 10, 2007 Kjøretøy ja!! overdrivelse å kalle d bil.. dama har en slik en, så jeg foreslo at det gikk ann å prøve å bytte hjul i fart jeg, men det ble vist ikke aktuelt! Hvis du punkterer når du kjører løp, så kan du jo gjøre sånn som disse her og kjøre på bara 2 hjul Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet November 10, 2007 Share Skrevet November 10, 2007 Var å så et slikt show ved Drøbak city for noen år siden, men der kjørte de e36 og ymse motorsykler. kult å se på, skal tro hvor mange timer de har øvd for å få perfeksjonert et slikt show? Bimmere med sveisa differ Var der jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet November 10, 2007 Share Skrevet November 10, 2007 Imponerende dekkskift! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå