Mr.Silver Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 Noen som vet om de går ann å kopiere der andre nøkler blir kopiert, eller om de må bestilles? har bare en nøkkel på min siste innkjøpte E30.
e28stian Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 Tror det går greit å kopiere nøklene, var ihvertfall det med e28 nøklene mine.
Mr.Silver Skrevet November 9, 2007 Forfatter Skrevet November 9, 2007 Snakket med en kar nå i stad å han mente de gjorde det på de fleste plasser de kopierer nøkler. iallefall til gamle biler
Stephan.s Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 Jeg fikk da kopiert min 91 e34 nøkkel hos en vanlig låsesmed, så tror nok det går ja
Øyvind L. Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 Det går fint det ja, men for 1200kr hos BMW så får du ny tenningslås, dørsylindere og 3 nye nøkler der en har lys. Er ofte lurt å bytte ut låsene på slike biler etter man har handlet.. Finnes mange kjeltringer her i landet som har lyst på slike biler.. Har du nøkkelen så henter de den bare. Jeg bytte på min E30M3 når jeg kjøpte den. Tok et par timer å bytte alt.
Stephan.s Skrevet November 10, 2007 Skrevet November 10, 2007 Er ofte lurt å bytte ut låsene på slike biler etter man har handlet.. Finnes mange kjeltringer her i landet som har lyst på slike biler.. Det vil jeg si meg helt uenig i. Har du ikke en unik bil som noen har utbytte av å stjele på denne måten, ser jeg lite vits i å bruke 1200kr og noen timer arbeid på å bytte noe som strengt tatt ikke trengs å byttes. Du skal ha en passe dyr bil eller være passe paranoid for å følge dette standpunktet. I tidens løp skulle de bare mangle at tidligere eiere mister en nøkkel på 17mai i en karusell, på fisketur på sjøen eller gutteturen på danskebåten. edit: Ja, så at trådstarter faktisk har en M3, så da kan jo det bli en vurderingssak tross alt.
Fliid Skrevet November 10, 2007 Skrevet November 10, 2007 Får nøkleemner med lys hos Koed. Bare å fyre løs med kopiering
jlien Skrevet November 10, 2007 Skrevet November 10, 2007 trioving i bergen hadde nøkkelemne til E30! 30,- kr stk skulle de ha
Mr.Silver Skrevet November 12, 2007 Forfatter Skrevet November 12, 2007 At jeg har E30 M3 stemmer det. Men er heldigvis ikke til den jeg skal ha nøkkel. Men har kjøpt meg en gammel E30 320i som jeg presterte å knekke nøkkelen i tenningslåsen. Eneste mulighet jeg ser nå er å knekke tenningslåsen til hakk 1 slik at jeg får ut den jævla tennigslåsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå