525ia*touring Skrevet November 9, 2007 Share Skrevet November 9, 2007 hallo folkens et spørmål til bmw karane lurte bare på hva dere syntes om denne pent/stygt? personlig mener jeg den var litt for utstikkende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet November 9, 2007 Share Skrevet November 9, 2007 Oh my god, det var stygt! Hva skal være meninga med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525ia*touring Skrevet November 9, 2007 Forfatter Share Skrevet November 9, 2007 anerikke så den når jeg søkte på bilder og måtte bare legge det ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 9, 2007 Share Skrevet November 9, 2007 Åff, denne må du bare ikke kjøpe . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet November 9, 2007 Share Skrevet November 9, 2007 Så ut som sånn fjas ala Honda HR-V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525ia*touring Skrevet November 9, 2007 Forfatter Share Skrevet November 9, 2007 Åff, denne må du bare ikke kjøpe . hehe hadde ikke tatt den om jeg hadde fått den engang så dont worry ville bare høre folks meninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet November 9, 2007 Share Skrevet November 9, 2007 haha, det var mislykket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet November 9, 2007 Share Skrevet November 9, 2007 Denne vingen ser finere ut Lurer på hvilken vinge det kan være, tipper det er noe volvo herregårdsvogn vinge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 9, 2007 Share Skrevet November 9, 2007 Kan ikke si jeg er enig med deg Jonass, men smaken er som.... . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525ia*touring Skrevet November 9, 2007 Forfatter Share Skrevet November 9, 2007 ja denne var bedre ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet November 9, 2007 Share Skrevet November 9, 2007 Den vinga der fikk jo bilen til og ligne på en gammel SANG YOUNG MUSSO. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå