525ia*touring Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 hallo folkens et spørmål til bmw karane lurte bare på hva dere syntes om denne pent/stygt? personlig mener jeg den var litt for utstikkende
ingard Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 Oh my god, det var stygt! Hva skal være meninga med dette?
525ia*touring Skrevet November 9, 2007 Forfatter Skrevet November 9, 2007 anerikke så den når jeg søkte på bilder og måtte bare legge det ut
525ia*touring Skrevet November 9, 2007 Forfatter Skrevet November 9, 2007 Åff, denne må du bare ikke kjøpe . hehe hadde ikke tatt den om jeg hadde fått den engang så dont worry ville bare høre folks meninger
Jonass Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 Denne vingen ser finere ut Lurer på hvilken vinge det kan være, tipper det er noe volvo herregårdsvogn vinge.
Steffan C Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 Kan ikke si jeg er enig med deg Jonass, men smaken er som.... .
Ballder Skrevet November 9, 2007 Skrevet November 9, 2007 Den vinga der fikk jo bilen til og ligne på en gammel SANG YOUNG MUSSO.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå