BreitBau Skrevet November 15, 2007 Skrevet November 15, 2007 Jah riktig det.. det der er nok ett seriøst problem det ja...
Azeton Skrevet November 15, 2007 Skrevet November 15, 2007 Men er jo så utrolig bortkasted tid å skru sammen for så og finne ut at det lekker enda. bruke enda en dag på og skru det opp. mange nok ganger så husker du vel hvordan alt skal stå
mistabeen Skrevet November 24, 2007 Forfatter Skrevet November 24, 2007 jeg veit hvor alt skal stå, men kunnskapen om hvordan alt skulle settes sammen igjen var ikke feilfri. så nå får jeg dynke løfterne i olje og sjekke hvor det lekker kjølevæske, jeg tipper ekspansjonstanken eller radiator... men jeg gjør heller et toppakningsbytte sjøl og risikerer litt feil enn å ta opp lån for å levere den inn på service
Ballder Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 jeg veit hvor alt skal stå, men kunnskapen om hvordan alt skulle settes sammen igjen var ikke feilfri. så nå får jeg dynke løfterne i olje og sjekke hvor det lekker kjølevæske, jeg tipper ekspansjonstanken eller radiator...men jeg gjør heller et toppakningsbytte sjøl og risikerer litt feil enn å ta opp lån for å levere den inn på service Sånn skal det være!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå