Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På M52tu moteren altså 520i moteren skrues en klump fast i blokka så her er det ikke i noen frost plugg.Men det er forskjellige alternativer etter motortype så jeg foreslår at du ser på hjemmesiden til fabrikaten du har tenkt.

Skrevet

Vil bare få sagt ett par ting

Sørg for at alle kabler får kabelgjennomføringer montert, som gjennom torpedoveggen osv. Hvis ikke vil du i beste fall bare få problemer på sikt, i verste fall må du ringe 110 :wink:

Plasser ALDRI en kupèvarmer under setet, da er man heldig om man slipper å ringe 100 :wink::wink:

Bruk heller ikke strømtyver, slike klemmer som du presser over en eksisterende kabel for å ta ut signal eller strøm. Det vil bare gi problemer på sikt. Jeg bruker heller aldri "bilekstra" kabelsko, de vanlige røde, blå og gule som sikkert alle kjenner til. Skaff skikkelig sett, og lodd gjerne der du kan, det gir deg ett problemfritt sett.

Har ikke tall for hvor mange jeg har hørt som klager på Defa, og spesielt Defa Alarm. Det skyldes monteringen, og ikke Defa i nesten 100% av tilfellene. Jeg har aldri hatt noen problemer med mine monteringer, men tar meg også god tid til å gjøre dette riktig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...