Gå til innhold

Innsugsslange på e34 - update 15.11.07 - Skjønner ingenting.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er jo den nye slangen din ødelagt på noen form for måte, eller rett og slett feil.

I alle tilfeller jeg har vært borti en alminnelig motor som ikke vil gå på tomgang og under 3000rpm så har det i alle tilfeller vært sterke lekasjer med falskluft, som jeg tør vedde på har vært problemet her også.

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Det som er litt merkelig, er at når jeg gir på under 2000rpm og over 5000rpm så har bilen noenganger en tendens til og "hakke" litt.. altså, den drar ujevnt..

Er dette også falskluft med tanke på at det skjer på visse RPM bare..?

Skrevet

Det går jo også en liten vakumslange fra innsuget og bort til torpedoveggen. Den styrer forbruksmåleren. Ligger nesten sammen med slangen som går til bremsekraftforsterkeren. Er denne skikkelig på plass?

Ved skifte av slange til bremsekraftforsterkeren må man passe på at gummien som slangen går inn i på bremsekraftforsterkeren er "på plass" der den skal vere. Kan vere at denne flytter på seg ved montering. Fungerer bremsene som før?

Skrevet
...som topic sier,

Har kjøpt og bytta slange på bilen min.. Vet ikke hva slangen heter, men det er den som gjør sånn at bremsene får luft + hvordan bilen går ellers..

Uansett, etter at jeg bytta den så går bilen helt fint når jeg gir gass.. Men den klarer omtrent ikke gå på tomgang.. UNDER 500 omr.

Hva må jeg gjøre? Har sjekket alt! (mener jeg da)

hei..hvis du hører en knitte lyd eller feiltenning så ligger det en vacum slange midt under innsuget som kan hoppe av ved feiltenning den ligger da etter luftmasemåleren så da får den feil informasjon...du må demontere innsuget ,,var borti en sånn feil for ikke lenge siden

:wink::roll:

Skrevet

Her er ihvertfall slangen.. Den er som nevnt satt på igjen, da den nye bare fucka opp hele bilen.. Nå går bilen som før; altså ujevnt.

v8u0tlynxp6arcrf6dii.jpg

Skrevet

Det som er litt rart er at når jeg gir på, så kan den dra igang hakkete.. men så slipper jeg opp gassen og gir bånn gass på nytt, da plutselig funker det helt fint....? :--S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...