Galskap Skrevet November 10, 2007 Skrevet November 10, 2007 har en 325 turbo e36 m50b25 som har fungter greit noen måneder,.. jeg parkerte bilen igår og den gikk fint som bare det, startet den også opp i morges, startet kjempelett, nå ikveld jeg skulle starte, var den veldig tungstartet, og futtet til litt, den putret såvidt på tomgang, og dødde ut etter hvert, nå starter den ikke, den er såvidt etter det innimellom men mer og mer sjeldent, har sjekket at alle luftslanger og rør er tette og prøvd uten, bensintrykket ligger på 4 bar, pluggene har gnist. har hadd på kondensfjerner og prøvd med startgass uten hell. tror evt. det er dysene, men aner ikke hvordan jeg skal se om det er de som gjør det. er forøvrig m3 3.2 liters dyser, er det vanlig at det går kondens i dysene? en ting til, hva er den såkalt bensinlufteren til? som har 2 slanger i friluft og en koblet til under gassspjeldet? bilen skal vel starte uten denne?
andybooy Skrevet November 10, 2007 Skrevet November 10, 2007 fjuske den? alså, om at den starte, så fuske den å smell litt i potta?
Galskap Skrevet November 10, 2007 Forfatter Skrevet November 10, 2007 fjuske ikke, men får ikke opp turtall. ikke smell
325iturboooo Skrevet November 10, 2007 Skrevet November 10, 2007 hvis du har luftmengdemåler så kan det være den som har tatt kveld. min ble også sånn når den var gåen... verdt å prøve for å si det sånn
andybooy Skrevet November 10, 2007 Skrevet November 10, 2007 ja dær sa du de;) kan være den ja:p lr at probleme ligger i ebay turboen; ) hørt fler som har hatt prob me denne vertfall, men denne bilen vet jeg har fungert bra med den så langt
Galskap Skrevet November 10, 2007 Forfatter Skrevet November 10, 2007 skal uansett starte uten lmm....
andybooy Skrevet November 10, 2007 Skrevet November 10, 2007 e de ikke rusk lr nå i bensin røran da? etter som den fjuske av å till fra før? men du sku fått shekka komp'en i den, å shedd om den e som den ska vær;)
325iturboooo Skrevet November 10, 2007 Skrevet November 10, 2007 den starter ja men med en gang du gir gass så er helvette løst. om turboen er gåen så starter den og går normalt, men går dårlig som faen
doffa Skrevet November 10, 2007 Skrevet November 10, 2007 kobl av luft masse målern så tenker jeg den går igjen, byggde om en e46 til turbo. funka dårlig men der var oxo luft masse målern død. koplet av å da funket bilen, han gubben hadde kjøpt "bolt on" kitt med A-Dekk i drammen eller hvor de er. møtte jo modifidere gremrør,trykkrør osv osv. holdt på i 14 dager å bygge driten.
andybooy Skrevet November 10, 2007 Skrevet November 10, 2007 va de itj den så kutta litt av å te da? men samma de, kjæm liksom ikke på nå i farta som kan få de te å bi sånn.
325iturboooo Skrevet November 10, 2007 Skrevet November 10, 2007 hvis du kopler av LMM så går den ikke i det hele tatt. prøvde på min når den var kurat så det vet jeg har du standard tenning og sprut eller har du datasprut el noe?
Galskap Skrevet November 10, 2007 Forfatter Skrevet November 10, 2007 standard tenning og sprut ja.. det er ikke lmm som er problemet! har selv startet den uten og ha rørene fra intercooler på, og da har ikke lmm noen funksjon, og siden den ikke starter med de av nå er ikke lmm problemet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå