Diezelpower Skrevet November 11, 2007 Skrevet November 11, 2007 789 M-Leichtmetallräder V-Speiche 72 785 Blinker in weiß 206 Sequenzielles manuelles Getriebe 772 Interieurleisten Alu Black Cube 760 Hochglanz Shadow-Line 716 M Aerodynamikpaket II 338 M Sportpaket II 644 Universal Handyvorbereitung 620 Sprachsteuerung 609 Navigationssystem Professional 167 Abgasnorm EU4 226 Sportliche Fahrwerksabstimmung 972 Comfortpaket 534 Klimaautomatik 403 Glas-Schiebe-Hebedach, elektr. 522 Xenon-Licht 255 Lenkrad: Sport-Lederlenkrad III mit M 494 Sitzheizung für Fahrer und Beifahrer 431 Innenspiegel, automatisch abblendbar 411 el. Fensterheber vorne und hinten 672 CD-Wechsler 6-fach 520 Nebelscheinwerfer 674 HiFi Lautsprsys. Harman/Kardon 210 Dynamische Stabilitäts Control 249 Multifunktion für Lenkrad 550 Bordcomputer 508 Park Distance Control (PDC) 465 Durchladesystem 473 Armauflage vorn 481 Sportsitze für Fahrer und Beifahrer 459 Sitzverstellung, elektrisch mit Memory 502 Scheinwerfer-Waschanlage 521 Regensensor 488 Lordosenstütze 775 Dachhimmel in anthrazit Mods av Hamann (Ja, jeg fikk gjort det på Hamann-fabrikken i Laupheim/Tyskland) -Hamann Aniversary Black Limited Edition 235x35x19/265x30x19 -Valsing av hjulbuer bak -Hamann ECU -Hamann Eksos (Bakpotte og erstattet mellompotte med rette rør) -Hamann Pedaler -Hamann Alu Håndbrekksgrep -Hamann Emblemer Mods 2 go: -Sort Grill -Sotede blinkers hele veien rundt -Sotede M3-look baklykter -Sotede vinduer foran og bak -Radenergie Carbon Engine Cover -Ram-air Skum Sportsluftfilter -Angel-Eyes -Nye Bremser -M3 Speil -Radenergie Carbon Tårnstag -Tåkelys-innsats -Carbon Diffuser?? -Takvinge?? Bilen skal også maskinpoleres siden den ser helt dass ut i lakken. Bærer preg av å ha vært gjennom maskin ja... Men etter en tur på Larsens Bilpleie er den som ny! Jeg poster nye bilder når alle godsakene kommer i posten!
T.R.Melum Skrevet November 11, 2007 Skrevet November 11, 2007 Gratulerer med en ny, pen og spennende E46! Den turen innom Laupheim gjorde susen! Hvilke ytelser har bilen etter modifikasjonene? Hvordan syns du SMG-kassa fungerer i daglig bruk? Har vært skikkeli morro å fått prøvd denne kassa...
-Roger- Skrevet November 11, 2007 Skrevet November 11, 2007 Oj oj oj Her var jo egentlig alt perfekt... Gratulerer med ny kongebil...
nune Skrevet November 11, 2007 Skrevet November 11, 2007 Nydelig bil du har skaffet deg... vannvittig fin
Diezelpower Skrevet November 11, 2007 Forfatter Skrevet November 11, 2007 Jeg fikk jo egentlig ikke prøvd den noe særlig før Laupheim, men den er en del sprekere 0-100 og turtall-sperren er flyttet litt høyere og kilometer sperren er fjernet. Det gikk radig unna på turen hjem fra Tyskland. Vi kjørte om natten for å unngå rush, stoppet på en bensinstasjon i Tyskland og sov 2 timer, byttet sjåfør, spiste litt, kjørte som faen (så fort man egentlig kan kjøre og ha litt kontroll mens det over hodet ikke er noen vei-belysning) 200km/t måtte testes en gang i alle fall i løpet av turen, men det var ikke noe særlig gøy siden sikten var rævva. Farlig å kjøre så fort uten sikt... Folk før på en måte litt fort på Autobahn dersom man ikke er litt oppmerksom. Satt cruise controlen på 160km/t og cruiste gjennom tyskland. Det var en behagelig fart etter omstendighetene. Neste gang jeg henter bil skal jeg kjøre ett par timer i dagslys også så jeg får bånnet speedometeret....
T.R.Melum Skrevet November 11, 2007 Skrevet November 11, 2007 Skjønner godt at dere tok det litt piano når sikten er dårlig ja... I slike hastigheter på 160km/t---> MÅ man ha god sikt ! PS: Bør vel gjøre 260km/t+ din nå!?
Diezelpower Skrevet November 11, 2007 Forfatter Skrevet November 11, 2007 Regner med det... Har snakket med ESS... De skal ha 50 lapper for kompressor. Da flekker jeg M3'en! hehehehehehehheehhehe Jeg skal ha kompressor, men ikke enda... Det blir prosjekt på LAAAANG sikt....
nune Skrevet November 11, 2007 Skrevet November 11, 2007 hva koster en slik herlighet? ferdig inn i norge? liker seriøst den bilen din.. æ som bære ska kjøpe vanlig kjedlig e46 nu. men igjen gratulere me fin bil
T.R.Melum Skrevet November 11, 2007 Skrevet November 11, 2007 Drømmer om kompressorkit jeg også. Men om jeg investerer 50 store på bilen, tror jeg min Kjære vil bli relativt misfornøyd med meg! hehe... (spare i skjul.. )
Diezelpower Skrevet November 11, 2007 Forfatter Skrevet November 11, 2007 Regner med at pris (jeg har bare momset den foreløpig. Må selge E60'en først) blir ca 400.000. Nå slipper jeg heldigvis masse ekstrautlegg og toll+moms og alle verdens kommunistiske avgifter til Norge på å ta inn felger o.l fra Tyskland siden jeg allerede har fått det fixet der nede. Arbeidskost i Norge er jo ikke akkurat gratis... Har forresten verdens beste dekk på bilen. Over hodet ingen skjelving! Perfekt balansering, godt grep på dekk og bilen er fortsatt komfortabel selv om jeg har 19" Det er nok bare å godgjøre madammen litt.... smøre henne med en sydentur eller to så går kompressor greiene i boks. Men det er nå en stund til det da....
Mack10 Skrevet November 11, 2007 Skrevet November 11, 2007 Bilen er blå ikke sant!? Ser ut som den er sort på noen bilder også.. Gjør seg med en polering tenker jeg Ellers, GRISERÅ bil!!!! Tenker det blir bra ihvertfall når du får byttet speil, det gjør ganske mye med bilen når du får på M3!!
Diezelpower Skrevet November 11, 2007 Forfatter Skrevet November 11, 2007 Hehe.... morsomt spørsmål! Nei, bilen er carbonsvart metallic. Den har ett litt kjipt blåskjær i seg i solen, var ikke mitt førstevalg av farge da jeg helst ville hatt safirsvart, men det ble nå bare sånn når alt det andre passet med mine krav. Tror dette er en farge jeg kan bli vant til. Alt blir mye bedre når jeg får på M3-speil og solfilm. Da blir hele bilen plutselig mye mer aggressiv!
T.R.Melum Skrevet November 11, 2007 Skrevet November 11, 2007 En ting er i allefall sikkert: man må opp i 19" på e46 for å få det til å se bra ut! Jepp, med polering, M3- speil og solfilm er den i boks!
Diezelpower Skrevet November 11, 2007 Forfatter Skrevet November 11, 2007 Gleder meg sinnsykt til alle mods er på plass. Vil ikke ut med 15.000 for big brake kit, går sikkert for blackdiamond, brembo eller ebc og lakker calipperene røde. Tror det blir rått siden jeg har svarte felger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå