JonasR Skrevet November 19, 2007 Forfatter Skrevet November 19, 2007 det er bare å komme å se på bilen, pris kan diskuteres, bud mottas
Ballder Skrevet November 20, 2007 Skrevet November 20, 2007 er også montert bensinkjøler Sorry, men litt OT her. Har tenkt tanken på den der selv, men har det noe særlig mer for seg enn og skåne pumpen ved lite fuel i tanken? Noe peil på den?
JonasR Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Skrevet Desember 3, 2007 har ikke noe å si for bensinpumpa at man har bensinkjøler..
Azeton Skrevet Desember 3, 2007 Skrevet Desember 3, 2007 Ekstra bensinsprut? Hva er det som styrer at det er nok bensin? og at det tenninga går tilbake?
Larsi Skrevet Desember 3, 2007 Skrevet Desember 3, 2007 Som han sa til meg på PM: Hvilket tilleggssprut? Og hvor store dyser? - Er kobla opp med pressostat, slik at tillegsdysa slår inn ved 0,3 bar ladetrykk. Er 7stk 535dyser. Turbotrykksmåler og A/F måler er midlertidig montert. Håper dette kan svare på spørsmålet ditt
Azeton Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 Jaha ja, Sa han noe om hvilken AFR den hadde da? er litt skeptisk til sånn type.
Larsi Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 AFR? Air/Fuel Ratio? Hvilken måler han har? Det sa han ikke.
JonasR Skrevet Desember 4, 2007 Forfatter Skrevet Desember 4, 2007 ja. air/fuel måler.. blandingsmåler..måler lambda verdi..
///MoePower Skrevet Desember 4, 2007 Skrevet Desember 4, 2007 er også montert bensinkjøler Sorry, men litt OT her. Har tenkt tanken på den der selv, men har det noe særlig mer for seg enn og skåne pumpen ved lite fuel i tanken? Noe peil på den? Det hjelper jo til med å kjøle ned bensinen som skal inn i motoren, og kan hjelpe for å unngå tenningsbank. Når motoren har blitt "hardkjørt" med ei stund så blir jo bensinen i tanken også varm etterhvert da denne sirkuleres gjennom fuelrailen som jo er varm i seg selv. Den fungerer som et "varmeelement" for bensinen som sirkulerer gjennom den kan du jo si.
Anbefalte innlegg