marius paulsen Skrevet November 11, 2007 Skrevet November 11, 2007 har bestilt hellalykter og spørsmålet er som følger: skal jeg flytte over "pæreholderne" fra dem orginale lyktene eller er det bare å koble til hella lyktene til det orginale lednings nettet! er da en 1997 modell e39!
Gjest Skrevet November 11, 2007 Skrevet November 11, 2007 Xenon? Hadde litt trøbbel med ombygging selv fra xenon til xenonfacelift... har også skifta på min 540 uten xenon nå, og det gikk smertefritt.. skifta hele innsatsene og kobla til med org. kontakter:) alt gjort unna på litt over en time
bjalle Skrevet November 11, 2007 Skrevet November 11, 2007 Pærer og holdere følger med pluss kabel sett til pæreholdere.bare å plugge rett inn
marius paulsen Skrevet November 11, 2007 Forfatter Skrevet November 11, 2007 Pærer og holdere følger med pluss kabel sett til pæreholdere.bare å plugge rett inn takk og pris!! har kjørt med uorginale lykter en stund og alle delene fra gamlelyktene gikk på bålet!
budda1 Skrevet November 11, 2007 Skrevet November 11, 2007 Jeg fikk ikke med noe ekstra ledninger til hella,kjøpt hos Koed.De fleste kontaktene passet de andre satte jeg på andre kabelsko.
bjalle Skrevet November 12, 2007 Skrevet November 12, 2007 Det fulgte med til min,kjøpt hos schmiedmann. litt mer info http://www.bmwdiy.info/celis-front/index.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå