faltro Skrevet November 11, 2007 Skrevet November 11, 2007 Hei Er det noen som har liggende en komplett armlen til en E-36 touring? Må være sort. Ps. Det har ikke vert før, så må ha det som hører til.
EirikL Skrevet November 11, 2007 Skrevet November 11, 2007 Trenger du hele midtkonsolldelen? Eller er det fester i den du har for evt ettermontering av midtarmlene? Jeg har selve armlene liggende, men er usikker på hvor mye av selve feste jeg har. det har stått på en cab, men det passer kanskje likevel. Jeg kan sjekke dette hvis du ønsker
EirikL Skrevet November 13, 2007 Skrevet November 13, 2007 Delene ligger i garasjen til en kamerat. Han kommer hjem fra ferie i morgen, så da skal jeg bort og sjekke tilstanden. Lar høre fra meg så fort som mulig.
-Anders- Skrevet November 13, 2007 Skrevet November 13, 2007 Jeg har konsollen liggende med alt av fester. du vil da kun trenge puta. Dette er dog grå plast.
EirikL Skrevet November 17, 2007 Skrevet November 17, 2007 Må dessverre melde at armlenet er ødelagt. Sorry...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå