uzzy Skrevet November 14, 2007 Forfatter Skrevet November 14, 2007 hvilken ledninger mener du egentlig? ledninger som går fra selve bryteren som er ved ratte altså og bort til???
Tam Skrevet November 14, 2007 Skrevet November 14, 2007 På 91 modell sitter det 2 bokser som minner litt om en vhs kassett. Den ene er full av releer som styrer sentrallås/takluke+++og kanskje pussere?
uzzy Skrevet November 15, 2007 Forfatter Skrevet November 15, 2007 Ja det er to bokser under panseret ja... den ene er sikringsboksen og inneholder noen reeler også.... den er under panseret foran rattet.... den andre boksen på andre siden veit jeg ikke om. Men det ligger ingen reele for vindusviskere under panseret der... vindusviskere reelet ligger under baksetene. jeg har fått tak i reele for vindusviskerer men det er ikke noe galt med dem. så jeg må få testet ut bryteren som er på rattet...
Jotte Skrevet November 15, 2007 Skrevet November 15, 2007 Hmm er det ikke en slik motstands sak på viskermotoren da? Kan jo hende at noen av kretsene der har røket, det skjedde på min gamle Dodge! jaja jeg vet det ikke er BMW, men symptomene var de samme.
Tam Skrevet November 15, 2007 Skrevet November 15, 2007 Ja det er to bokser under panseret ja... den ene er sikringsboksen og inneholder noen reeler også.... den er under panseret foran rattet.... den andre boksen på andre siden veit jeg ikke om. Men det ligger ingen reele for vindusviskere under panseret der... vindusviskere reelet ligger under baksetene. jeg har fått tak i reele for vindusviskerer men det er ikke noe galt med dem. så jeg må få testet ut bryteren som er på rattet... Mente under baksetet....
uzzy Skrevet November 15, 2007 Forfatter Skrevet November 15, 2007 ja den ene under baksete er for vindusvhiskere men hva er de to andre til? er du sikker på at reele for takluke skal være en av de bak der? fordi jeg har 2biler og dem har like mange reeler under baksetene altså 3. den ene bilen hr elektrisk takluke og den andre har ikke det. Så hvis en E34 har takluke reelet under baksetene så burde jo egentlig være bare 2 reeler i den bilen som ikke har elektrisk takluke mens 3 reeler i den som har elektrisk takluke. eller hva? >Fordi regner med at den bilen som ikek har elektrisk takluke trenger vell ikke reele heller:p men mulig å få en oversikt over hva de alle reele er?... noen som har peiling på alle reeler som finnes i en E34?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå