Tweety bimma Skrevet November 20, 2007 Forfatter Share Skrevet November 20, 2007 Da var den sølv farga E30`n EU godkjent Da er det slutt på toyota kjøring Hvis noen har et senkesett liggande så skrik ut,helst i nærheten(vestfold eller no) så bra, har glemt bort den tanken helt. Har vært en del å gjøre på jobb, er du fortsatt int i den eller?? Hehe regna med at du ikke hadde jeg har skaffa en annen en ellers takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 okai, men den er god, da vet du at jeg har hvis du skulle trenge en reserve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Desember 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2007 Afff da var motorras et faktum på min e30(den sølvfarga),er ikke helt sikker på hva som har skjedd men fikk inntrykk av at reg reim har ryki.... lå på 4000-5000 rpm oxo SKRAP/METALISKE LYDER/OSV..så satt den bom:evil: Fikke turna den i dag igjen men hører tydlig at noe er feil. så avgårde kåre på tur i morra å hente ny...la oss håpe den er bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2008 Motorras ja,,,ikke no tvil,har bytta motor(fortsatt 2L) men titta i bunnpanna når jeg tok av den av ....... Har ikke tatt av toppen enda men tipper at pinnin som holder stempelet har ryki,pluggen på ene sylindern var en tanke kortere oxo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 Merkelig at oljefilter ikke har "fanga" de bitene der gutten... . Blir vel et skikkelig motorbygg etterhvert nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2008 Merkelig at oljefilter ikke har "fanga" de bitene der gutten... .Blir vel et skikkelig motorbygg etterhvert nå eller? Hehe ja ikke særlig fornøyd med det oljefilteret Nei blir nok ikke no i denna enda,er litt avhengig av den til chevyn er klar(håper den er det til mai mnd),,,men da kan det hende at det skjer no,,har jo litt drømmer som så mange andre,,,fyser litt på v8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 fyser litt på v8 V8 er gøy for skikkelig gutter . Tror GSS her på forumet har motor og mye annet til salg fra en 540. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2008 fyser litt på v8 V8 er gøy for skikkelig gutter . Tror GSS her på forumet har motor og mye annet til salg fra en 540. Det er helt sant ser i tråden din at du fyser litt på det oxo Har kikka litt i sverige etter deler der og kan komme ganske greit ut av det der(ikke at jeg har hørt/titta så mye her hjemme da) Etter jeg kjøpte chevyn så har jeg blitt hekta på v8,v8 i lille søte e30`n hadde jo vært konge hehe Mye tyder på at jeg fikser litt småtteri på den andre e30`n å selger den for å få noe kroner i prosjektkassa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 ser i tråden din at du fyser litt på det oxo Blir bare med fysinga. Ble for mye "jallaløsinger" pga EWS II, at jeg lar det være. Venter heller til jeg har mulighet til å kjøpe noe gromgreier. Liker at ting er skikkelig . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2008 nytt senkesett og andre hjul hjalp en del:) Litt artig med oldschool look syns jeg Blitt litt andre planer for denna,har en m50b25 på handa som jeg tror ska oppi her.Må jo bli festeligere Legger en tråd på teknisk med litt spm rundt det bytte hvis det er noen som har no kunskap på området. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå