Gå til innhold

Tweety bimma`s E30`R :D

Share

Anbefalte innlegg

Da var den sølv farga E30`n EU godkjent :D

Da er det slutt på toyota kjøring :lol:

Hvis noen har et senkesett liggande så skrik ut,helst i nærheten(vestfold eller no)

så bra, har glemt bort den tanken helt. Har vært en del å gjøre på jobb, er du fortsatt int i den eller??

Hehe regna med at du ikke hadde jeg :) har skaffa en annen en ellers takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Afff da var motorras et faktum på min e30(den sølvfarga),er ikke helt sikker på hva som har skjedd men fikk inntrykk av at reg reim har ryki.... lå på 4000-5000 rpm oxo SKRAP/METALISKE LYDER/OSV..så satt den bom:evil:

Fikke turna den i dag igjen men hører tydlig at noe er feil. så avgårde kåre på tur i morra å hente ny...la oss håpe den er bedre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Merkelig at oljefilter ikke har "fanga" de bitene der gutten... :lol: .

Blir vel et skikkelig motorbygg etterhvert nå eller?

Hehe ja ikke særlig fornøyd med det oljefilteret :wink:

Nei blir nok ikke no i denna enda,er litt avhengig av den til chevyn er klar(håper den er det til mai mnd),,,men da kan det hende at det skjer no,,har jo litt drømmer som så mange andre,,,fyser litt på v8 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fyser litt på v8 :)

V8 er gøy for skikkelig gutter 8) . Tror GSS her på forumet har motor og mye annet til salg fra en 540.

Det er helt sant :) ser i tråden din at du fyser litt på det oxo :lol:

Har kikka litt i sverige etter deler der og kan komme ganske greit ut av det der(ikke at jeg har hørt/titta så mye her hjemme da)

Etter jeg kjøpte chevyn så har jeg blitt hekta på v8,v8 i lille søte e30`n hadde jo vært konge hehe

Mye tyder på at jeg fikser litt småtteri på den andre e30`n å selger den for å få noe kroner i prosjektkassa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

nytt senkesett og andre hjul hjalp en del:)

Picture005.jpg

Litt artig med oldschool look syns jeg :D

Blitt litt andre planer for denna,har en m50b25 på handa som jeg tror ska oppi her.Må jo bli festeligere 8) Legger en tråd på teknisk med litt spm rundt det bytte hvis det er noen som har no kunskap på området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...