Gå til innhold

orginal 16*9 nav til E-39


Anbefalte innlegg

har en E-39 som jeg ønsker å sette i orginal 16*9 nav

Er d noen som vet hvor jeg kan få tak i de hen?

Er dette mye jobb når det ikke er d fra før har digital klima og varmekontroll der nå.

har du nav fra før?4:3? Da er det mye lettere.Klima anleget blir ikke berørt av navi utsyert, det er ikke E46 du har.

Er selv snart ferdig med å ettermontere navi pro på min E39.Bilen min var utstyrt bare med radiokassettspiller fra før.Har handllet på e-bay og hos www.kufatec.de .Alt dette har kostet meg kr 15200,- Kjøper du settet hos bmw kommer det vel på over kr 40,000.-Holder på med finishen.

Har kjøpt alt brukt bortsett fra kablnett, det handlet jeg hos kufatec.de

De lager etter kundens ønske.Det er litt leverings tid på ledningsnettet, men det løner seg å vente en å betale over kr 9000,-hos bmw forhandler.Desuten mange bmw forhandlere vet ikke at det er laget ettermonterings sett, og kan du dermed få høre på at det ikke går å ettermåntere.Det er bare tull.Har monteringsanvisning i pdf fil som er å finne også på www.bimmernav.com

kjøper du fra e-bay så anbefaler jeg at du handler fra en som kaller seg "naviandbmwparts". Han holder det han sier.rask levering,varen som beskrevet.

Lykke til, Samir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

cd,radio blir som vanlig. formatet kommer an på hvilken videomodul du har og hvilken software. har du for gammel modul vil den vise 4:3. det kan du sjekke ved å gå inn på meny og innstillinger på bilen nå. da vil software vise oppe til høgre på skjermen vist eg ikkje huskar heilt feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...