Gå til innhold

Min E38 (ettermont. navi s. 26)


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 458
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Aaah.. endelig kom moropakka. :)

En haug med braketter og rammer og greier:

u953fprw2h4kulkp9ovr.jpg

En god og kraftig kabelbunt:

zw6xbv250syxt030duug.jpg

MKIV DVD-navi, BM54 radiomodul og 2008-02 kart-DVD:

7pvdlp00fpah8k8ashia.jpg

16:9 bordmonitor og ny cd-skifter (den jeg har er visst for gammel):

e9mp6odx16fk0s1xxtp2.jpg

Så nå er det bare en del timer for å montere det, og krysse fingrene for at det fungerer, og at jeg har alt jeg trenger... ;)

Synd det er meldt så mye drittvær. Må ha ut alle setene i bilen, midtkonsoll og masse greier bak, så det hadde vært greit med litt plass. Spørs når jeg får gjort dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det røk noen kroner der ja... men er så lei de dårlige pikslene, så måtte gjort noe uansett. Det kunne selvfølgelig blitt mye billigere, men da hadde jeg fortsatt bare hatt det jeg har i dag. Nå blir bilen freshere, og dessuten mer attraktiv i et dødt marked den dagen den skal selges. Håper jeg...

Får satse på at det er en grei jobb å få det på plass. Er litt usikker på om bilen må kodes etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det. Alle setene må ut, midtkonsoll, litt eller alt av dash, etc..

Steffan, Det er han jeg har kjøpt av, så han er tydeligvis til å stole på. Har ihvertfall fått varene, så får vi bare håpe det virker. Følte det var å ta en sjanse å overføre så mye penger til en Litauer uten særlig mange tilbakemeldinger, men det ser bra ut. Har aldri fått noe som har vært så bra pakket før. :) Han ba faktisk også om de siste sifrene i chassisnummeret og kodet navi-enheten mot den på et eller annet vis? Noen som vet noe om sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...