bmwhans Skrevet November 12, 2007 Share Skrevet November 12, 2007 da er den vel ikke verdt over 100 heller...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet November 12, 2007 Forfatter Share Skrevet November 12, 2007 kanskje ikke for deg, men for en som er ute etter noe sånt som dette er den absolutt det.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet November 12, 2007 Share Skrevet November 12, 2007 ta kontakt for info...byggekostnader på 130 tusen til nå Hvis dette stemmer, så burde du kunne skrevet litt mer enn en linje om bilen.. Makan til fjas å legge ut slike annonser ass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet November 12, 2007 Share Skrevet November 12, 2007 .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet November 12, 2007 Forfatter Share Skrevet November 12, 2007 nei.... det gidder jeg ikke.... gidder ikke så jævli med mas fra alle som bare vil mase.... er folk intr kan de ringe meg... fjas..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 12, 2007 Share Skrevet November 12, 2007 Det er noen regler for og legge ting utfor salg også da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet November 12, 2007 Share Skrevet November 12, 2007 Byr 200kr Er det bare en helt standard e30 som det er m3 motor og understell på? for 100 000,- ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet November 12, 2007 Share Skrevet November 12, 2007 du var jo en liten masete fyr ang kvittering på en motor i en tidligere post. så du hinter til deg selv tenker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet November 12, 2007 Forfatter Share Skrevet November 12, 2007 hehe... vet hva du snakker om du... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet November 12, 2007 Forfatter Share Skrevet November 12, 2007 du var jo en liten masete fyr ang kvittering på en motor i en tidligere post. så du hinter til deg selv tenker jeg.. det var pga jeg vil ha ting godkjent som jeg også skrev... og som mangen jævla idioter ikke skjønte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet November 12, 2007 Forfatter Share Skrevet November 12, 2007 Det er noen regler for og legge ting utfor salg også da.. ååå..? fortell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0rty^ Skrevet November 12, 2007 Share Skrevet November 12, 2007 Syns du framtrer lite seriøst på måten du svarer på i denne salgstråden din, jeg var intressert i utgangspunktet, men etter å ha lest igjennom tråden i kveld så var jeg plutselig ikke så ivrig lenger. Når det er snakk om så mye penger så tror jeg heller det er lettere å gå fram på en litt mer seriøs måte, kanskje litt mere informasjon også. Og bilder da, uansett hva det er snakk om så er det lettere å forholde seg til noen bilder, enn svarene i tråden din. Et bilde av motor rommet f.eks sier jo veldig mye om ossen det er gjort, mtp. at du har fått en s50b32 nedi en e30 osv. Bare et tips til deg kimeide. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet November 12, 2007 Forfatter Share Skrevet November 12, 2007 har sagt at folk kan ringe meg... er som sagt ikke meg som har bygget, men ss performance... bilder kan fåes på mail.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrossi46 Skrevet November 13, 2007 Share Skrevet November 13, 2007 hadde jo vore greit med bilder.. so folk får ett lite inntrykk på ka de eventuelt ringer på.. send meg gjerne bilder. rx_46@hotmail.com. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 13, 2007 Share Skrevet November 13, 2007 Vil du selge eller vil du ikke? blir irritert over disse ræva annonsene som er ute å går her inne til tider. 2 linjer om en bil det er brukt 130 lapper på i byggekostnader? Og ikke ETT bilde. Er man interessert får man ringe.. ok, men folk gidder ikke ringe på en bil som blir lagt frem på denne måten. "jævli stygg e30 selges. men er byggekostnader på over 100K da." ehhh.. lag en ny annonse a! Konstruktiv annonse-kritikk kan du gjerne tolke det som! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg