Christian V Skrevet November 12, 2007 Share Skrevet November 12, 2007 Jeg har kjøpt bil i Molde, men trenger en som kan bli med på Hurtigruten for meg. Første anledning er i morgen (tirsdag 13.november) og neste anledning er førstkommende lørdag. Jeg dekker lugar (overnatting) og pensjon. Ta kontakt på PM om du er interessert, eller vet om andre som er interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveioen Skrevet November 12, 2007 Share Skrevet November 12, 2007 Kjøpte bil i fra Molde jeg. Bilen ble levert på kaien i molde og jeg hentet den på kaien i Bergen. Trengte ingen til å være med bilen da de kjørte den ombord/av båten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet November 12, 2007 Forfatter Share Skrevet November 12, 2007 Er det sånn å forstå at du er interessert i en gratis tur? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet November 12, 2007 Share Skrevet November 12, 2007 Saken er den at det er veldig mye billigere dersom man reiser og tar med seg bilen, kontra å sende den på vanlig måte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå