Gå til innhold

Min nye bil: 2001 520iat

valrun
 Share

Anbefalte innlegg

IMG_3392.jpg

IMG_3395.jpg

Kjøpte den for tre uker siden, helt greit utstyrt:

Skinnseter, av typen sport

Business-anlegg (CD)

Lyspakke

Liten kjørecomputer

Soft-close bakluke (Dette er vel kanskje standard?)

Xenon

Har ingen store planer for den, men først kommer det DICE ipod adapter, med spec.dock, DEFA Warmup, og kanskje soting av ruter. Burde også fått fikset en liten skade på forskjermen. M-tech styling frister veldig, men tror ikke jeg tar med råd til det.

Kommer til å oppdatere tråden med bilder etterhvert. Litt dårlige disse bildene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Gratulerer med fin E39 Touring. Kansje gå for disse siden du har xenon i tåke 8) .

Har faktisk ikke xenon i tåkelysa :)

Traff ikke helt med hvitbalansen på kameraet, derfor ble de lysa veldig hvite. Er bare standard pærer. Men den linken virket veldig spennende. Huff, enda mere å bruke penger på, for hver dag jeg leser her, så er det alltid noe nytt jeg har lyst på til bilen :)

Ingen som har en slik felg som er på bildene til overs?

Jeg har en felg som er skikkelig kantkjørt og lekker luft...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Tenker litt på å oppgradere eksteriøret litt.

Hva skal jeg satse på?

M-front som er veldig vanlig?

Eller aerodynamic, som jeg faktisk ikke kan huske å ha sett på en touring?

Jeg synes det blir mere gjennomført ut med aerodynamic. Hvis jeg skal satse på M så har jeg ikke råd til full pakke med front, skjørt og bakfanger. Aerodynamic pakken får man komplett for prisen det koster for en M-front.

5273.jpg

Hva synes dere?

Ellers kan jeg nevne at jeg har montert spec.dock, og en GPS-holder med lader. Får prøve å ta noen interiør bilder ila jula.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Må ha nye felger til sommerhjula, har 16" "turbinfelger" til den nå, de skikkelig grelle orginalfelgene. (på bildene er vinterfelgene, noen som har en ekstra av de? 15", har en som lekker luft...)

Vurderer E39 M5 felger, 17", vil ikke ha for stort, vil beholde komforten i bilen, og vil heller ikke senke den, og tror jeg kan få et greit look med 17".

Hva synes folk om dette? Eller hvordan vil E60 M5 felger se ut? Med den dim, uten senk...

E60 er skamfint, men jeg mener da bør det være litt størrelse, og senk, noe jeg ikke har lyst til....hva mener dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Tok et par bilder i dag.

bmw.jpg

bmw2.jpg

Vinterfelgene står fortsatt på, har kjøpt inn 18" E39 M5 felger (av NeonMuffler). Håper å få de på ila et par uker, må handle inn noen dekk først også.

Hvordan tror folket det blir? Vil helst ikke senke den, så det blir spennnende å se om bilen ser veldig høy ut med M5 felgene på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...