Gå til innhold

325 kompressor

Rayman
 Share

Anbefalte innlegg

Du har vel avslørt deg selv rimelig bra alt :)

Kan love deg at onkel politi er innom bimmers og resten av forum rundt om....

De er inne her ja. Det kan jeg love deg. Har fått forespørsler ang snutter her inne, og andre nettsteder som viser snutter, fra det lokale sheriffkontoret. Så de er her å snoker på gjestepass :S Moralen er: Ikke legg ut noe de kan identifisere deg på, eller evt ikke tør å stå for... Dette gjelder ikke bare bimmers så det er sagt... Lovens lange og veldig nyskjerrige arm har nemlig ikke annet å ta seg til enn å sitte å scanne nettet for slike tunge lovbrudd som dette. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Solgte kompressoren til boost her på forumet for så og kjøpe inn deler til turbo prosjektet mitt :)

Har ordnet det meste med deler til motoren nå så skal få EBB til å bygge den når han får tid.

Blok: planet, borret 84.5mm, komp 8-8.5:1, pyramide ringer

Smid veiv

VAC oppgradert oljepumpe

Smidde SPM råder m/arp

preformance råde/veivlagre

CP smidde stempler

Topp: planet, portet

ARP bolter

Ferrea Titan innsug og eksosventiler

preformance ventil tettninger

Ferrea dobble ventilfjærer

Preformance VAC ventil løftere, extra light

Custom Vac Turbo kammer

Prosjekt link kommer med tiden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel avslørt deg selv rimelig bra alt :)

Kan love deg at onkel politi er innom bimmers og resten av forum rundt om....

De er inne her ja. Det kan jeg love deg. Har fått forespørsler ang snutter her inne, og andre nettsteder som viser snutter, fra det lokale sheriffkontoret. Så de er her å snoker på gjestepass :S Moralen er: Ikke legg ut noe de kan identifisere deg på, eller evt ikke tør å stå for... Dette gjelder ikke bare bimmers så det er sagt... Lovens lange og veldig nyskjerrige arm har nemlig ikke annet å ta seg til enn å sitte å scanne nettet for slike tunge lovbrudd som dette. :roll:

Gutta på åndalsnes har tydligvis ikke bedre ting å ta seg til, måtte slette en haug av de gamle sierrafilmene mine fra utub..

Men nå bør jeg vel være et snev forsiktig med hva jeg skriver, sheriffen her inne er onkelen til dama..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du kjøre på 0,7 med org. komp? går det fint?

Ikke noe problem å lade 0,7bar på org motor. Jeg gjorde det på min Compact. Eller 0,65bar var det vel. Var ikke noe problem med den, og gikk godt gjorde den også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...