BimmerKing Skrevet November 15, 2007 Share Skrevet November 15, 2007 Du har vel avslørt deg selv rimelig bra alt Kan love deg at onkel politi er innom bimmers og resten av forum rundt om.... De er inne her ja. Det kan jeg love deg. Har fått forespørsler ang snutter her inne, og andre nettsteder som viser snutter, fra det lokale sheriffkontoret. Så de er her å snoker på gjestepass :S Moralen er: Ikke legg ut noe de kan identifisere deg på, eller evt ikke tør å stå for... Dette gjelder ikke bare bimmers så det er sagt... Lovens lange og veldig nyskjerrige arm har nemlig ikke annet å ta seg til enn å sitte å scanne nettet for slike tunge lovbrudd som dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet November 15, 2007 Forfatter Share Skrevet November 15, 2007 ja de gjør vel det, de kan heller få noe fortgang i den bilbanen som skal lages på karmøy så kan det bli laget lovlige filmer heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje325i Skrevet November 16, 2007 Share Skrevet November 16, 2007 skal du kjøre på 0,7 med org. komp? går det fint? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet November 17, 2007 Forfatter Share Skrevet November 17, 2007 har 3mm MLS toppakning+arp bolter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 Fjernet du linken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 linken er vist bortevekk.. Alle maser jo om politi osv så er ikke så rart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 Søren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 Det var som pokker da... Ville se jeg, siden jeg vurderer den samme kompressoren på bilen min kanskje.. MenMen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet November 18, 2007 Forfatter Share Skrevet November 18, 2007 blir ikke no mere film nei, bimmerking skremte meg av med politisnakket sitt Skål forresten!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 Har titta litt på Rotrex kompressor jeg oxo,og etter som jeg skjønner er det veldig mye enklere å montere kompressor kontra turbo.. Du har ikke forsterka motoren heller? Bare satt kompressoren rett på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje325i Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 skjedd noe nytt her da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2008 Solgte kompressoren til boost her på forumet for så og kjøpe inn deler til turbo prosjektet mitt Har ordnet det meste med deler til motoren nå så skal få EBB til å bygge den når han får tid. Blok: planet, borret 84.5mm, komp 8-8.5:1, pyramide ringer Smid veiv VAC oppgradert oljepumpe Smidde SPM råder m/arp preformance råde/veivlagre CP smidde stempler Topp: planet, portet ARP bolter Ferrea Titan innsug og eksosventiler preformance ventil tettninger Ferrea dobble ventilfjærer Preformance VAC ventil løftere, extra light Custom Vac Turbo kammer Prosjekt link kommer med tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 Du har vel avslørt deg selv rimelig bra alt Kan love deg at onkel politi er innom bimmers og resten av forum rundt om.... De er inne her ja. Det kan jeg love deg. Har fått forespørsler ang snutter her inne, og andre nettsteder som viser snutter, fra det lokale sheriffkontoret. Så de er her å snoker på gjestepass :S Moralen er: Ikke legg ut noe de kan identifisere deg på, eller evt ikke tør å stå for... Dette gjelder ikke bare bimmers så det er sagt... Lovens lange og veldig nyskjerrige arm har nemlig ikke annet å ta seg til enn å sitte å scanne nettet for slike tunge lovbrudd som dette. Gutta på åndalsnes har tydligvis ikke bedre ting å ta seg til, måtte slette en haug av de gamle sierrafilmene mine fra utub.. Men nå bør jeg vel være et snev forsiktig med hva jeg skriver, sheriffen her inne er onkelen til dama.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje325i Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 Solgte kompressoren til boost her på forumet for så og kjøpe inn deler til turbo prosjektet mitt uff, jeg som satt og venta på at du skulle lade litt mer med kompressor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 skal du kjøre på 0,7 med org. komp? går det fint? Ikke noe problem å lade 0,7bar på org motor. Jeg gjorde det på min Compact. Eller 0,65bar var det vel. Var ikke noe problem med den, og gikk godt gjorde den også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå