BimmerKing Skrevet November 12, 2007 Skrevet November 12, 2007 Hei. Har akkurat kjøpt meg ett rullende prosjekt som trenger litt omsorg. Det er en E36 318i -93, som trenger endel tjafs: - Interiør (komplett eller bare seter) ( KJØPT ) - Instrument - Bryter til grøftelysa(Passer nok overens med de aller fleste E36 utenom Compact) ( KJØPT) - Taklukekasett komplett fra sedan. - Vindusheiser foran. Manuelle eller el - Girkule Noe av delene kan evt byttes i ett sett baklys til E36Coupe/Cab med hvit blink som jeg har liggende. Fint om du/dere som har deler bor i Romsdal eller omkringliggende fylker
Blaxtah Skrevet November 12, 2007 Skrevet November 12, 2007 Har det meste du trenger, send meg en pm du; )
Mexos Skrevet November 12, 2007 Skrevet November 12, 2007 Jeg har en manuell vindusheis til førerdøra
BimmerKing Skrevet November 12, 2007 Forfatter Skrevet November 12, 2007 Jeg har en manuell vindusheis til førerdøra Pris?
Dirty Skrevet November 13, 2007 Skrevet November 13, 2007 Jeg har det meste du er på jakt etter. send meg en pm så lager vi en pakkepris! kan friste med eletriske vindusheis , - Interiør komplett strøken 2 sett et som er musespist! et annet en som er Dønn Strøøøkent - Instrument har jeg og, Bryter til grøftelysa har jeg, - Girkule har jeg muligens taklukekasett til coupe har jeg!
BimmerKing Skrevet November 13, 2007 Forfatter Skrevet November 13, 2007 Jeg har det meste du er på jakt etter. send meg en pm så lager vi en pakkepris!kan friste med eletriske vindusheis , - Interiør komplett strøken 2 sett et som er musespist! et annet en som er Dønn Strøøøkent - Instrument har jeg og, Bryter til grøftelysa har jeg, - Girkule har jeg muligens taklukekasett til coupe har jeg! Du har PM
BimmerKing Skrevet November 13, 2007 Forfatter Skrevet November 13, 2007 Ingen som har i Møre og Romsdal altså? Det jeg trenger mest er interiør og taklukekasett
BimmerKing Skrevet November 14, 2007 Forfatter Skrevet November 14, 2007 Bump Oppdatert liste i første innlegg....
Mexos Skrevet November 14, 2007 Skrevet November 14, 2007 Jeg har en manuell vindusheis til førerdøra Pris? 200kr?
BimmerKing Skrevet November 16, 2007 Forfatter Skrevet November 16, 2007 Hmmm Ingen som har noe av dette noe nærmere meg? Bor i nærheten av Molde...
BimmerKing Skrevet November 21, 2007 Forfatter Skrevet November 21, 2007 Hjeeeeeeeeeelp.... Trenger den taklukekassetten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå