kimeide Skrevet November 14, 2007 Share Skrevet November 14, 2007 har en e30 med s50b32 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet November 14, 2007 Forfatter Share Skrevet November 14, 2007 hadde egentlig ikke tenkt og selge den, men viss jeg må det så kan jeg tippe på 140/150 papp. vill helst ha b30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet November 14, 2007 Share Skrevet November 14, 2007 jg leste det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet November 15, 2007 Share Skrevet November 15, 2007 Bilder av interiøret?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet November 15, 2007 Forfatter Share Skrevet November 15, 2007 Har det på telefonen kan sende det over mms, klarer ikke få de inn på pcen. De som vill ha bilder av int kan sende nr deres på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet November 16, 2007 Share Skrevet November 16, 2007 selvfølgelig er det 3.0L ville aldri hatt 3.2. Skjønner ikke åssen papirer du mener?Kan ta bilde Sorry OT: Hva er feil med 3,2 liter? At den er nyere og sprekere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 16, 2007 Share Skrevet November 16, 2007 Det er ingen feil med 3.2. Bare oppspinn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet November 16, 2007 Share Skrevet November 16, 2007 Vet det.. Da er det vel det som sagt i forrige inleggg at det er en nyere og sprekere motor som er dumt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet November 16, 2007 Forfatter Share Skrevet November 16, 2007 Det er en borra opp 3.0L så den tåler mindre. Trenger ikke være rakettforsker for og skjønne det jævla idiot. Men de som digger b32 så jævlig kan vell bare finne en anna tråd. Og btw mer overprisa drit får du ikke, 250k for en ombygd 3,2 det er virkelig og kaste penga i dass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 hehe... sinnataggen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 såpass.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 Å si att det ikke er noe problem med 3,2 literen er vell kansje å overdrive litt, søker mye på import av 3,2 liter for tiden og mange av de har byttet vanos enheten og det er vell hovedproblemet med de motorene. Ikke det att det er så vanskelig å gjøre noe med men de er ganske dyre og ikke noe som er tilrådelig å skifte selv. 3,0 motoren er i følge mine kilder en mere stabil motor men det vil vell ikke dermed si att 3,2 litern er direkte dårlig Lykke til med salget av bilen den såg fin ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EivindG Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 papirer = tuv papirer på kaoseriet. mann trenger vel det for å få den godkjent hos BT. Har du byttet motor, gir, drivlinje, bremser og oppheng til M3/tilsvarende eller bedre? prisklasse? må jo liksom vite litt kor det ligger da!! ps burde kansje oppdatert annonsen litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet November 19, 2007 Forfatter Share Skrevet November 19, 2007 bremser er 3.2 forran og 3.0 bak, viss jeg ikke tar helt feil. K sport understelle har ikke gs fått papirer på enda, men kommer snart. effetanlegge har jeg ikke papirer på men er sikkert lett og få tak i. girkasse er en org 3.0 kasse (har en ekstera) Og sierter clutc, ganske ny Har muligens en kjøper alt, men viss folk har seriøst lyst på den, er det bare og komme en tur og se;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet November 20, 2007 Share Skrevet November 20, 2007 tror det er snakk i flere papirer enn bare papirene til K sport understelle.. hvis jeg ikke tar feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg