Gå til innhold

e36 M3 selges/byttes. På nytt grunnet useriøse kjøpere!

Mboy
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er en borra opp 3.0L så den tåler mindre. Trenger ikke være rakettforsker for og skjønne det jævla idiot. Men de som digger b32 så jævlig kan vell bare finne en anna tråd.

Og btw mer overprisa drit får du ikke, 250k for en ombygd 3,2 det er virkelig og kaste penga i dass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å si att det ikke er noe problem med 3,2 literen er vell kansje å overdrive litt, søker mye på import av 3,2 liter for tiden og mange av de har byttet vanos enheten og det er vell hovedproblemet med de motorene. Ikke det att det er så vanskelig å gjøre noe med men de er ganske dyre og ikke noe som er tilrådelig å skifte selv.

3,0 motoren er i følge mine kilder en mere stabil motor men det vil vell ikke dermed si att 3,2 litern er direkte dårlig 8)

Lykke til med salget av bilen den såg fin ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

papirer = tuv papirer på kaoseriet.

mann trenger vel det for å få den godkjent hos BT. Har du byttet motor, gir, drivlinje, bremser og oppheng til M3/tilsvarende eller bedre? prisklasse? må jo liksom vite litt kor det ligger da!!

ps burde kansje oppdatert annonsen litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bremser er 3.2 forran og 3.0 bak, viss jeg ikke tar helt feil.

K sport understelle har ikke gs fått papirer på enda, men kommer snart.

effetanlegge har jeg ikke papirer på men er sikkert lett og få tak i.

girkasse er en org 3.0 kasse (har en ekstera)

Og sierter clutc, ganske ny

Har muligens en kjøper alt, men viss folk har seriøst lyst på den, er det bare og komme en tur og se;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...