Dan89 Skrevet November 13, 2007 Share Skrevet November 13, 2007 Hei Har ein BMW 316i e36 92 mod (ombygd med ny front, lykter ect). Frontlyktene som står på bilen er uorginale (rekner eg med). Her om dagen la eg opp ledningar og kobla til angel eyesene som var i lyktene, som forje eigar ikkje hadde kobla til. Då virka 3 av ringane. Innerste ring på venstre lykt virket ikkje og er sikkert øydelagt Trenger derfor ein ny ring, og lurer på om det er mulig å skaffe, uten å måtte kjøpe ny heile lykta? Har laget til ein midlertidig løysing med ein ring på kvar side nå, fram til eg får fikset det. Vet ikkje kva lyktene heiter, men her er nokon bilete: Nokon som veit kvar desse lyktene selges? Så kan eg evt kontakte dei.. Tusen takk for svar! Mvh Daniel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 13, 2007 Share Skrevet November 13, 2007 dette er ebay lykter. har samma greiene, men ringene funker ikke. Kjøp nye lykter på ebay. akkurat de der får du for 90(!) USD + frakt og mva Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet November 13, 2007 Share Skrevet November 13, 2007 er vanskelig og vite hva disse lyktene heter du må nesten se over hele lykta hva de heter kan stå på galsset evt også. men du kan kjøpe en pakke med bare ringene,du kan få kjøpt det på ebay. se denne diy kanskje du kommer litt lengre. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=4300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet November 13, 2007 Share Skrevet November 13, 2007 fin bil forresten:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå