Endre87 Skrevet November 13, 2007 Skrevet November 13, 2007 Her er noen bilder av nybilen Er en 1999 modell med fult sportskinn og shaddowline lister. Bilen er så å si strøken skal bytte bremseskiver forran så er den så å si strøken, helt bra lakk og strøkent interiør. Det som skal gjøres med bilen til sommern er: - Sette på M-Tech 2 Fangere - Sette på m3 liste på bagarsjeluka (Kan sje før vintern) - Kjøpe andre felger 19" BBS CH eller hva de heter - Så skal det vell ett anlegg av noe slag iløpet av vintern Her er isåfall noen bilder: Veldig dårlige bilder men kommer ikke hjem før det er mørt så får ikke knipset noen bilder men skal prøve å få det til en dag
Endre87 Skrevet November 24, 2007 Forfatter Skrevet November 24, 2007 Noen som vet hva dimmensjonen på høytalerne i E46 er?
Ad|oS Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Kan bli pent! Hvorfor ikke felgene som står på nå? Hva måtte du gi for herligheten?
zuir4m Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Bilen var da drit feit;) en ny frontfanger, så er alt i box;)
Endre87 Skrevet November 24, 2007 Forfatter Skrevet November 24, 2007 Kan bli pent! Hvorfor ikke felgene som står på nå? Hva måtte du gi for herligheten? Nei en kompiss har samme felger på E46 sin og det er ikke 19" så fyller ikke hjulbuene slik jeg vill Måtte ut med 120 lapper
Endre87 Skrevet November 24, 2007 Forfatter Skrevet November 24, 2007 Bilen var da drit feit;) en ny frontfanger, så er alt i box;) Blir M-tech 2 fangere og sidesjørt på bilen til sommern, så skal bli bra til da .
T.R.Melum Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Gratulerer med en fin bil! Når du har utført de modifikasjonene du har listet opp ovenfor, bør neste prioritering være å bytte ratt!
Endre87 Skrevet November 24, 2007 Forfatter Skrevet November 24, 2007 Gratulerer med en fin bil! Når du har utført de modifikasjonene du har listet opp ovenfor, bør neste prioritering være å bytte ratt! Rattet er jo fint skulle vert multifunksjons ratt men er jo lite vits i det når jeg skal ut med stereoen
Ad|oS Skrevet November 24, 2007 Skrevet November 24, 2007 Kikker etter samme modell i samme prisklasse selv, men er vanskelig å finne noe med sportsseter som ser bra ut!
Endre87 Skrevet November 24, 2007 Forfatter Skrevet November 24, 2007 Kikker etter samme modell i samme prisklasse selv, men er vanskelig å finne noe med sportsseter som ser bra ut! Det er sant, leita lenge får å finne en med sport skinn og med alt ekstrautstyr du får til 318. Vanligvis får du bare med stoff stoler og hvit dach og det var jeg ikke så ivrig på . Og når bilen var så bra som den var så tengte jeg meg ikke lenge om før jeg kjøpte den.
Endre87 Skrevet November 25, 2007 Forfatter Skrevet November 25, 2007 Flott bil:) perfekt innredning. Gratis Takker
Endre87 Skrevet November 26, 2007 Forfatter Skrevet November 26, 2007 Da har jeg bestilt noen deler til ny bilen Handleliste: - Bremse skiver forran - Short shift - Sort Nyresett - M3 leppe til bakluke - Avdekkingsplate for cd-spiller Er en liten start
S.Arnesen Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 si ifra hvordan shortshiften fungerer da. hvor kjøpte du den?
Endre87 Skrevet November 26, 2007 Forfatter Skrevet November 26, 2007 si ifra hvordan shortshiften fungerer da. hvor kjøpte du den? Kjøpte alt hos Koed.dk Skal si ifra hvordan det fungerer ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå