Tsbusa Skrevet November 16, 2007 Forfatter Share Skrevet November 16, 2007 Søt liten bump:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet November 16, 2007 Share Skrevet November 16, 2007 du sier at bilen har 3 problemer dekk\felg men det er løst. senke settet dette er løst og defekt eksos. hvis jeg har fårstått dette rett så er det bare og skifte eksos så er alt i orden? bortsett fra at turboen ikke er godkjent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet November 16, 2007 Forfatter Share Skrevet November 16, 2007 du sier at bilen har 3 problemerdekk\felg men det er løst. senke settet dette er løst og defekt eksos. hvis jeg har fårstått dette rett så er det bare og skifte eksos så er alt i orden? bortsett fra at turboen ikke er godkjent? Stemmer det. Man behøver bare å vise papirer ifra senkesett (Skaffet) papirer ifra hjulstillingskontroll (det ordner jeg) og at du har ORGINALT eksos anlegg på. Da erallt ok igjen. Men det som er, er jo at man må demont og montere turbo om hverandre når du skal vise den med org eksosen. Hvis en evt kjøper hjelper til med å skaffe org eksos, står jeg til disp og bytte om allt dette, og evt vise den og hente ut skiltene. Hvis ikke selger jeg slik den er nå, kan kanskje slå av en 1000 lapp pga det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 Nå ska'n kjøpe seg skyline nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet November 17, 2007 Forfatter Share Skrevet November 17, 2007 Nå ska'n kjøpe seg skyline nå Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet November 24, 2007 Forfatter Share Skrevet November 24, 2007 Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg